پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امیر آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: اگر کنگره آمریکا ظرف هفته آینده زیر بار این تصمیم دونالد ترامپ برود، تصمیم وکلای ملت جمهوری اسلامی سخت تر از طرح دو فوریتی خواهد بود.

مهندس امیر آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: معتقدیم سپاه جزء مردم و برخاسته از متن مردم است و خانه ملت، روز گذشته نشان داد گرو ه های مختلفی که در مجلس هستند حامی و پشتیبان سپاه انقلاب هستند.

نماینده مردم قم در خانه ملت ادامه داد: طرح دو فوریتی که در مجلس تهیه و تصویب شد، کار بسیار خوبی بود و اگر چنانچه کنگره آمریکا، فرمان ترامپ را تصویب و اجرا کند، طرح سه فوریتی خواهیم داشت که همه پایگاه های آمریکا در منطقه را پایگاه تروریستی قلمداد می کنیم و قانونی را تصویب می کنیم که گروهای مقاومت و جهادی بتوانید و اجازه داشته باشند به این پایگاه ها، به عنوان پایگاه تروریستی نگاه کنند و نیروهای آمریکایی را دستگیر و  تحویل نظام جمهوری اسلامی دهند.

وی افزود: در آن طرح سه فوریتی پیش بینی شده که اگر چه آغاز این کار با امریکا بوده ولی تمام کننده آنها نیستند، بلکه پایان کار در دست ما است. به همین دلیل باید عقلای کنگره امریکا،  فکر اساسی در این موضوع مطرح شده کنند و زیر بار این کار جاهلانه ترامپ نروند.

امیر آبادی گفت: اگر کنگره امریکا ظرف هفته آینده زیر بار این تصمیم دونالد ترامپ برود، تصمیم وکلای ملت جمهوری اسلامی سخت تر از طرح دو فوریتی خواهد بود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha