جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت ایران در مقابل تمامی تهدیدها و ترفندهای شوم دشمنان با اقتدار و شایستگی ایستادگی کرده و عزت، صلابت و اقتدار ایران را برای جهانیان به اثبات رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام حمید علی بخشی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان به قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه با ورود به عرصه ها ومیدان های امنیتی، نظامی و سازندگی و پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی خوش درخشیده و در خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای شوم و ننگین دشمنان به خوبی و با قدرت عمل کرده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و نگهبان دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نهاد انقلابی همواره در هر زمانی که نیاز بوده به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وارد عمل شده و با سربلندی و آن ماموریت را به اتمام رسانده است.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت ایران در مقابل تمامی تهدیدها و ترفندهای شوم دشمنان با اقتدار و شایستگی ایستادگی کرده و عزت، صلابت و اقتدار ایران را برای جهانیان به اثبات رسانده است.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهایی فرهنگی هستند که در همه عرصه های لازم، به کمک مردم آمده اند و این رویکرد جای شکرگزاری و قدردانی دارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha