جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ در بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) مشهد تاکید کرده است: آمريكا به سپاه به عنوان ستون فقرات نظام اسلامي و بازوي قدرت و موجب ثبات حاكميت در ایران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌نگرد و هدفش مقابله با ستون اصلی قدرت در ساختار و بافت سیاسی ایران است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، موسسه علمي- تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها طي انتشار بیانیه‌ای، اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ایران را محکوم کرد.

در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

جمله‌ی معروف امام (رحمةالله عليه) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.                                     مقام معظم رهبري

یکی از مهم‌ترین اقدامات امریکا پس از جنگ جهانی دوم، برای سرکوب مخالفان خود و کشور‌های مستقل، بكارگيري تعبير«صلح و امنیت جهانی» به عنوان اساسی‌ترین موضوع در حقوق بین‌الملل و «معرفی فعالیت‌های جنبش‌های آزادی‌بخش ملی و حتی ارتش و نیرو‌های نظامی رسمی یک کشور به عنوان فعالیت‌های تروریستی» است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهورِ معلوم الحالِ آمریکا عصر روز (دوشنبه) در اقدامي خصمانه و مغایر با قوانین بین المللی، بیانیه ای را به امضا رساند که بر اساس آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به طور رسمی در لیست به اصطلاح تروریستی دولت این کشور قرار گرفت.

اين در حالي است كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن که همواره حامی گروه‌های افراطی‌ و تروریست‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند، پیوسته در خط مقدم مقابله با تروریزم و افراطی‌گری در منطقه بوده و نقش این نیروی فداکار و انقلابی در مقابله با القاعده، داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی در منطقه توسط مردم و دولت‌های آسیب‌دیده همواره مورد تقدیر قرار گرفته است.

 ترامپ به عنوان نماد استكبار، شخصیتي هنجارشکن است كه نه تنها با ایران بلکه با بسیاری از اصول و قواعد بین‌المللی در تقابل بوده و پيوسته با مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، هدفي جز به خطر انداختن ثبات در آنها را دنبال نمي نمايد ‌بنابراين گامِ نابخردانه‌ي دولت آمریکا به نفع رژیم اشغالگر اسرائیلی و پروژه استعماری غرب برای تسلط بر منطقه است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروزه تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه یک قدرت اقتصادی، یک قدرت بزرگ صنعتی و یک قدرت بزرگ امنیتی در ایران محسوب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. ناگفته پيداست كه امريكا به سپاه به عنوان ستون فقرات نظام اسلامي و بازوي قدرت و موجب ثبات حاكميت در ایران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌نگرد و هدفش مقابله با ستون اصلی قدرت در ساختار و بافت سیاسی ایران است.

موسسه علمي- تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها با تصريح بر اين مهم كه اقدامات آمریکا یک نشان افتخار و به رسمیت شناختن نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ایران در دفاع از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و سمبل مقاومت در برابر هژمونی آمریکا و اقدامات رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه است، اين  تصمیم را تجاوز و حمله اي آشكار به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ارزيابي نموده و اعلام مي دارد این اقدامات غیرقانونی که مغایر با منشور سازمان ملل مي باشد، هرگز نتیجه ای در عزم استوار ملت نخواهد داشت.

والعاقبة للمتقين

روابط عمومی مکتب نرجس (س)

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha