پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سپاه و مردم یکی هستند، گفت: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه برخلاف قصد دشمنان منجر به افزایش محبوبیت پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در تجمع بزرگ حوزویان استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه یکی از رویش‌های زیبای انقلاب است.

وی افزود: سپاه فرزند انقلاب و نظام اسلامی بوده و نام پاسداران با انقلاب عجین شده است؛ ازاین‌رو هر اقدامی علیه سپاه درواقع اقدام علیه انقلاب و نظام و ملت ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های ارزنده سپاه در طول چند دهه گذشته، اظهار کرد: امروز ما نه‌تنها در اقصی نقاط کشور بلکه در بیرون از مرزها کارهای سپاهیان را دیده و نتایج آن را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه کاری سپاه تنها در مسائل نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه از سایر عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی و ... هم حفاظت و حراست می‌کند، گفت: سپاه همچنین در زمینهٔ ساخت تسلیحات نظامی هم به پیشرفت‌های شگرفی رسیده که سبب خشم و غضب دشمن شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در حرکت و پیشرفت سپاه شک ندارند؛ به‌گونه‌ای که خود آن‌ها معترف هستند سپاه از لحاظ ساخت ادوات نظامی به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده که اگر اراده کند می‌تواند اسرائیل و استکبار را در مناطق مختلف مورد هدف قرار دهد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز سپاه پنجه در پنجه استکبار انداخته و در مقابل دنیای استکبار، قدرت و اقتدار اسلام و نظام اسلامی را به منصه ظهور می‌رساند.

وی با بیان اینکه سپاه عصاره انقلاب و نظام اسلامی ما است، اظهار کرد: اگر کسی به سپاه حمله کرد یعنی به انقلاب و نظام ما حمله کرده است؛ به همین دلیل می‌بینیم در پی اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تروریستی قلمداد کردن سپاه همه مردم و مسئولان متحد و یکپارچه به حمایت از سپاه برخاستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه سپاه و مردم یکی هستند، افزود: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه برخلاف قصد دشمنان منجر به افزایش محبوبیت پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha