پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدوی ارفع

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی در گلستان، لرستان و خوزستان ایجاد شده تا بتوان نیازها را به صورت میدانی احصاء و کمک رسانی را به طور متناسب و مطلوب انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع در نخستین جلسه ستاد حوزوی استان های خراسان در کمک رسانی به مناطق سیل زده اظهار کرد: مجموعه کارهای حوزویان به منظور سازماندهی و ساماندهی و مدیریت صحیح، با محوریت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین عاملی برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نهادهای حوزوی با همکاری هلال احمر با برنامه ریزی و عملیات منسجم فعالیت خواهند کرد، گفت: سه قرارگاه عملیاتی در گلستان، لرستان و خوزستان ایجاد شده تا بتوان نیازها را به صورت میدانی احصاء و کمک رسانی را به طور متناسب و مطلوب انجام داد.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب و روحانیون دبیری این ستاد را عهده دار می باشد، گفت: مجموعه مدارس و حوزویان می بایست در جریان باشند که کارها از طرق این ستاد شکل می گیرد و برنامه ریزی می شود.

وی افزود: در کنار جمع بندی و ارسال امکانانت و کمك های غیرنقدی، ایجاد شماره حساب مشخص ار سوی ستاد یادشده برای جمع آوری کمک نقدی در دست اقدام است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha