چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سردار شاهرخی

حوزه/ فرمانده سپاه استان قزوین در جمع مسئولان حوزه علمیه استان، گفت: اطاعت از فرامین رهبری ضامن وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی و تنها راه پیشرفت کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار  محمد  شاهرخی، در دیدار با مدیر و معاونین حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان در جنگ سخت علیه ملت ایران نا امید شده و تنها راه موفقیت خود را ایجاد تفرقه می دانند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز در تلاش است که تفرقه و اختلاف را مبنای برنامه های خود در این کشور قرار دهد، اما خوشبختانه تمام برنامه های شوم آنها نقش بر آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز میدان اصلی جنگ، مسئله معیشت و اقتصاد مردم است، چرا که آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد.

سردار شاهرخی اظهار کرد: این انقلاب با کمک و همراهی مردم به پیروزی دست یافت و با پشتیبانی آنان از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی راه خود را با قوت ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: اطاعت از فرامین رهبری ضامن وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی و تنها راه پیشرفت کشور محسوب می شود.

وی به اقدام رئیس جمهور نادان آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا محبوبیت سبزپوشان سپاه را دوچندان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha