جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از مردم استان جهت حضور در مراسم نماز جمعه‌های استان در حمایت از سپاه و محکومیت اقدام احمقانه دولت آمریکا دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور پیامی از مردم استان جهت حضور در نماز جمعه‌های استان و حمایت از سپاه و محکومیت اقدام احمقانه آمریکا دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام و درود خدا بر روح مطهر امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدا و به پیشگاه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و پاسداران سبز پوش جان بر کف انقلاب اسلامی، این سپاهیان غیور و دلاور اسلام ؛ گر چه ترامپ شیطان صفت و روانی و دولت احمق تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده ، اما حافظه تاریخی همه مردم فهیم و قدرشناس ایران ، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می دانند. سپاهی که ۴۰ سال قبل در تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و کلام گھر بار حضرت امام (ره) را که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود را به منصه ظهور رساندند ، امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و سازندگی ، همچنان در خط مقدم خدمت به مردم تلاش می کنند.

سپاه پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه ، این پاسداران عزت و شرف ، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است ، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از مردم غیور و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی دعوت می نماید تا پس از اقامه نماز باصلابت و عبادی سیاسی جمعه این هفته در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم و تروریست پرور آمریکا و رژیم تروریستی غاصب و کودک کش صهیونیستی، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود همصدا با سراسر کشور، فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر داده تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

این مراسم در ارومیه مرکز استان ، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه از مقابل مصلی امام خمینی (ره) به سمت خیابان گلدیس برگزار خواهد شد و در شهرستان ها توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اعلام می گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha