پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسکان سیل زدگان روستاهای حمیدیه در کوی سازمانی تیپ ۳۹۲ زرهی

حوزه/ جمع کثیری از سیل زدگان شهرستان حمیدیه در مکان های تعیین شده درکوی سازمانی تیپ ۳۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در راستای اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا در کمک به سیل زدگان و کاهش آلام و رنج مردم گرفتار در سیل وگسیل امکانات و بنا بر وظیفه ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان، جمع کثیری از سیل زدگان شهرستان حمیدیه در مکان های تعیین شده درکوی سازمانی تیپ ۳۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش اسکان داده شدند.

به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم اسکان داده شده و در جهت کاهش آلام و اندوه آنان، عقیدتی سیاسی تیپ ۳۹۲ زرهی شهید اشوری اقدامات تاثیر گذاری از جمله توزیع بسته های فرهنگی، سرکشی مستمر و ابراز همدردی با خانواده مستقر، برپایی نماز جماعت، ایجاد فضای شاد جهت خانواده ها، ایجاد فضای بازی جهت فرزندان و بسیاری اقدامات دیگر به اجرا درآورده است.

همچنین حجت الاسلام رضا کیانی، رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۹۲ زرهی، در این راستا، گفت: تا زمانی که سیل زدگان به خانه‌های خود برگردند ما در کنار آنها خواهیم ماند و با تمام توان به انجام کارهای فرهنگی خواهیم پرداخت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha