جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع حوزویان مرند

حوزه/ امام جمعه مرند در تجمع حوزویان این شهرستان در اعلام حمایت از سپاه، گفت: اقدام اخیر ترامپ به افزایش محبوبیت سپاه پاسداران انجامید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مرند، تجمع حوزویان شهرستان مرند در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن مواضع احمقانه آمریکا صبح امروز با سخنرانی امام جمعه مرند و استاد درس خارج حوزه علمیه تبریز در بیت امام جمعه برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام نعمت زاده‌، امام جمعه مرند و جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) مرند با پوشیدن لباس سبز پاسداری، ضمن اعلام حمایت قاطعانه از سپاه پاسداران، اقدام اخیر ترامپ را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام علی فاضلی هیدجی، استاد درس خارج مدرسه علمیه طالبیه تبریز در این مراسم با تأکید بر ضرورت تقویت ریشه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: در این شهرستان اسوه‌های والایی برای اسوه بودن وجود دارند که طلاب باید با پا نهادن در راه آن‌ها، نسبت به تقویت انگیزه‌های خود اقدام کنند.

وی رسالت روحانیون در دوران غیبت را سنگین دانست و افزود: وظیفه روحانیت در دوران غیبت این است که نبود علم و دور شدن علم از دسترس جامعه اسلامی را به جامعه شیعه نزدیک تر کند و این به معنای اجتهاد است.

استاد درس خارج حوزه تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: حوزه علمیه شهرستان مرند از جایگاه مناسبی برخوردار است و می‌توانیم به ظهور شخصیتهای بزرگ حوزوی عالم شیعه از این مرکز علوم دینی امیدوار باشیم.

اقدام اخیر ترامپ به افزایش محبوبیت سپاه انجامید

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده‌، امام جمعه مرند نیز با بیان اینکه رییس جمهور جدید آمریکا قدم‌های بلندی در راه افول و نابودی آمریکا برداشته است، گفت: اقدام اخیر ترامپ به افزایش محبوبیت سپاه انجامید، این نهاد با وجود اینکه همیشه زیر تحریم و فشارهای مالی و تبلیغاتی دشمن قرار داشته ولی در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان، از قدرت‌های بزرگ محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مقابل آمریکا ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم، گفت: اگر حضور مقتدرانه و کارشناسی شده سپاه نبود، داعش اکنون در بیشتر کشورهای اروپایی ریشه دوانده بود و ساکنان کشورهای درگیر با داعش بیشتر از هر کس دیگری به این مسئله واقفند. مردم با وجود تمامی اختلاف نظرها از سپاه مقابل اقدام اخیر آمریکا حمایت کردند.

عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی به خسارت‌های سیل اخیر در کشورمان اشاره کرد و افزود: حضور حوزویان در حادثه اخیر، بسیار به موقع و مؤثر بود. موکب های حسینی میلیاردها تومان به مناطق سیل زده کمک زدند، امام غربی‌ها مانع کمک‌های خارجی به مصیبت دیده‌ها شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha