جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صالحیان

حوزه/ حجت الاسلام صالحیان با اشاره به کمک ائمه جمعه استان به سیل زدگان، گفت: حقوق دو ماه ائمه جمعه استان تقدیم سیل زدگان کشور می شود.

حجت الاسلام محد رضا صالحیان  ظهر امروز در تجمع ائمه جمعه استان اصفهان  در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه، در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اظهار کرد: اگر سپاه نبود کشور ایران نبود، چنانچه گنجینه سخنان امام را ورق بزنیم راجع به همه اقشار جامعه سخن گفته است

وی بیان کرد: امام راحل وقتی به بسیجیان و سپاهیان می رسد، می فرمود «من بازوی شما سپاهیان را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم» همچنین ایشان اظهار امیداوری می کند که در روز آخرت از شفاعت بسیجیان استفاده کند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان  تصریح کرد: امروز ائمه جمعه استان در مکان مقدس سپاه حضور پیدا کردند تا اقدام و سخن احمقانه آمریکا را علیه سپاه محکوم کنند واعلام کنند که دراین شرایط که سیل آمده و احساس و انسانیت توامان شده و متفاوت از آمریکا که هنوز خرابی های سیلشان باقی است، همیشه در کنار سپاهیان و بسیجیان خاصه برای کمک به هم وطنان هستیم.

وی افزود: این سیل یک شرف، کرامت و ایثاری را به نمایش گذاشت و دنیا را متحیر این جلوه احساس و انسانیت در کشور کرده است و مستکبرین از این اتحاد مردم برای کمک به هم وطنان انگشت به دهان شده است .

حجت الاسلام صالحیان درادامه اشاره ای به کمک ائمه جمعه استان به سیل زدگان کرد و افزود: حقوق دو ماه ائمه جمعه استان تقدیم سیل زدگان کشور می شود.

وی تصریح کرد: اقدامی که آمریکا علیه سپاه کرد، یک وحدت و انسجام میان ایرانیان و تمام جبهه های حزب الهی جهان کرد، یعنی اگر می خواستیم چنین عزت و آبرویی برای سپاه در دنیا بخریم هرگز چنین نمی شد، ولی عدو شد سبب خیرچون خدا خواست.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در پایان یادآور شد: ما به نمایندگی ائمه جمعه استان دست فرماندهان سپاه را می بوسم و دست بیعت می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha