چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین قریشی با سردار زاده کمند

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: رسانه ها با نگاه درست، منصفانه و همه جانبه زیبایی‌های همبستگی ملی و تلاش برای کمک رسانی به سیل زدگان و نیز زیبایی بارش نعمت الهی را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با سردار سرتیپ محمد جواد زاده کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: به یاد خدا بودن یکی از ویژگی‌های نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است، در هیچ جای دنیا هیچ یک از ارتش ها در مقابل کلام الهی رژه نمی‌روند و نیروهای مسلح ما باید افتخار کنند که در برابر قرآن کریم و بالاترین نماد اسلام رژه می‌روند و آمادگی خود را نشان میدهند و این توفیق والایی برای نیروهای مسلح کشور به حساب می آید که شایسته است شکر گزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: خدای متعال بر مردم ایران منت نهاد و باران رحمت الهی را پس از سال‌ها خشک سالی برای ما نازل کرد که باید شکرگزار این نعمت‌ها باشیم و مشکلات و آسیب‌هایی که در اثر سیل متحمل شدیم ناشی از سهل‌انگاری‌ها و گاها نادرستی عملکرد برخی از مسئولین و حتی خود مردم پیش آمد و تجربه‌ای گرانسنگ برای همگان شد تا با رعایت قوانین و برخی از موارد از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها در پوشش دادن تلخی‌های سیل، افزود: رسانه ها با نگاه درست، منصفانه و همه جانبه زیبایی‌های همبستگی ملی و تلاش برای کمک رسانی به سیل زدگان و نیز زیبایی بارش نعمت الهی را به اطلاع مردم برسانند.

وی اشافه کرد: در ماجرای افزودن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی و اقدام کودکانه دولت آمریکا قدرت، صلابت و کارآمدی سپاه بیش از پیش در معرض نگاه جهانیان قرار گرفت و با این کار همبستگی و یکدلی مردم و حتی مخالفانی که تا دیروز منتقد عملکرد و وجود سپاه بودند در جبهه‌ای واحد در صف حامیان قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه سخنان خود به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در مدیریت کشور و تحولات منطقه اشاره کرده و گفت: مدیریت بدون نقص مقام معظم رهبری و ایجاد روحیه امیدواری و نشاط در جامعه همراه با تعبیراتی که در زمینه سازی ظهور بیان می‌کنند نشان از اتصال قلبی و روحی ایشان به منبع فیض الهی دارد.

وی درپایان به ویژگی های علما در حل مشکلات خود اشاره کرده و گفت: مراجع و بزرگان دین همچون علامه حلی و دیگران همیشه در مواجهه با مشکلات با توسل و توجهات خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (ع) مشکلاتشان حل می‌شد و یقینا مقام معظم رهبری نیز مورد توجهات خداوند متعال و حضرت ولی عصر ارواحنا فداه هستند که توانسته‌اند به تنهایی در مقابل اینهمه هجمه ها و مشکلات جهان اسلام مدیریتی دقیق و جامع داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha