پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پاکسازی محله های سیل زده پلدختر توسط طلاب و روحانیون

حوزه/ مسئول گروه جهادی عطر ظهور از گروه های جهادی فعال استان قم گفت: به لطف الهی در روزهای اخیر، حضور طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده، بسیار پرشور و دلگرم کننده بوده است.

حجت الاسلام علی اصغر صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فعالیت این گروه در مناطق سیل زده استان لرستان به خصوص منطقه چگینی اظهار داشت: جمعیت گروه جهادی ما 21 نفر است که در بین آن ها ، چندین طلبه و روحانی، همچنین برخی از متخصصین در زمینه برق، عمران، لوله کشی و غیره وجود دارد.

وی افزود: طلاب و روحانیون فعال گروه نیز علاوه بر عرصه های عمرانی در رابطه با بحث های فرهنگی نیز بسیار فعال هستند و حضور این عزیزان به خصوص در بازگشت روحیه امید به آینده در بین سیل زدگان به خصوص نسل جدید بسیار موثر بوده است.

این روحانی جهادگر همچنین بیان داشت: علیرغم جو رسانی منفی رسانه های معاند و ضدانقلاب و نفرت پراکنی آن ها، حضور گسترده حوزویان در کنار بسیجیان و پاسداران و نیروهای دولتی و ارتشی و دیگر اقشار جامعه در بحث کمک به سیل زده ها ، بازتاب وسیع رسانه ای به خصوص در فضای مجازی داشته که همین مساله نیز در اصلاح ذهنیت بخش های مهمی از جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha