جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معلمی

حوزه/ معلمی در جمع ائمه جمعه اصفهان گفت: وظیفه دولت اوباما عقب راندن ایران در بحث هسته ای بود و به اذعان اوباما در آخرین روزها ریاست جمهوریش که اعلام کرد سیاست دولت آتی یعنی ترامپ فعلی عقب راندن ایران از قدرت نظامی و موشکی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محمود معلمی ظهر امروز در تجمع ائمه جمعه استان اصفهان در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه، در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اظهار کرد: روز به روز قدرت سیاسی ونظامی آمریکا رو به افول هست

وی با اشاره به اینکه در زمان فروپاشی بلوک شرق (شوروی) امام راحل، زوال بلوک غرب و افول قدرت آمریکا را پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: تا به امروز براین تفکر بودیم که رژیم صهیونیستی بازیچه دست آمریکا است، ولی با اقدام اخیر علیه سپاه مشخص شد حاکمیت آمریکا بازیچه دست رژیم صهیونیستی است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: هرکس فکر کند که ترامپ دیوانه است، سخت در اشتباه هست. ترامپ برای ترسیدن کشورها از آمریکا نمایش دیوانگی می دهد.

وی افزود: سیاست حاکمیت آمریکا در اوباما وترامپ علیه انقلاب، اسلام و ایران یکی هست، وظیفه دولت اوباما عقب راندن ایران در بحث هسته ای بود و به اذعان اوباما در آخرین روزها ریاست جمهوریش که اعلام کرد سیاست دولت آتی یعنی ترامپ فعلی عقب راندن ایران از قدرت نظامی و موشکی است.

معلمی ابراز کرد: با اقدام اخیر ترامپ  جشن ملی بی نظیری برای روز پاسدار در کشور برگزار شد، همچنین در بحث تصویب  cftکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مدتی است درحال بررسی است، امروز رد کامل آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شد.

وی ادامه  داد: پیوند بین روحانیت و سپاه بسیار خوب بوده و هست و باید روز به روز تقویت شود؛ امروز کشیش های اروپایی به دولت های خود هشدار داده اند که در آینده اروپایی مسیحی نخواهید داشت، بلکه اروپایی اسلامی خواهیم داشت، در این اتفاق مهم  سپاهی ها بسیار موثر بودند و این مطلب را دشمنان دریافته اند، براین اساس کل سپاه پاسداران را در لیست تروریست بردند.

جانشین اسبق اداره سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: در حال حاضر کنگره آمریکا یک هفته زمان دارد که این اقدام خصمانه و احمقانه آمریکا را تصویب کند، ولی برای ما اصلا مهم نیست تصویب بشود یا نه، اما تصور ما براین است که این اقدام جنبه عملیات روانی در جهان دارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha