شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبادی

حوزه/نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست ها است، گفت: داعش و امثال داعش را سپاه شکست داد نه نیروهای ائتلاف و تحت امر آمریکا.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به اقدام ترامپ برای تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقدام ترامپ برخلاف قوانین مصوب بین المللی بود.

 وی افزود: آمریکا با دست خود نظم جهانی را که بعد از جنگ جهانی دوم طراحی کرده را زیر پا گذاشت و این نشان دهنده ضعف آمریکا است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاملا مشخص است که آمریکا از سر ناچاری و اضطرار به چیزهایی پناه برده که در گذشته آنها را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می‌دانست.

عبادی عنوان کرد: این اقدام در درازمدت برای آمریکا بسیار آسیب‌زا است، چون نمی‌تواند یک نیروی نظامی رسمی کشوری را تروریست اعلام کند. این اقدام به نظر من هدیه ترامپ به نتانیاهو است، به دلیل اینکه در شرف انتخاب نتانیاهو و انتخابات مجلس اسرائیل نیز هستیم، ترامپ به نوعی خواسته از این طریق نتانیاهو را تقویت کند.

شورای عالی امنیت ملی جواب محکمی به آمریکا داد

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقابل این اقدام آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران نیز بلافاصله جواب محکمی داد و نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا را تروریست اعلام کرد. این بسیار کار خوب، موقع و به سرعت بود که می‌تواند پیام خوبی را به آمریکایی‌ها بدهد.

عبادی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که جز دفاع از کشور خودش در جنگ هشت ساله، دفاع از ملت ایران و آرمان‌های انقلاب و اسلام کار دیگری انجام نداده است.

سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست است

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران قهرمان مبارزه با تروریست است، تصریح کرد: داعش و امثال داعش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست داد نه نیروهای ائتلاف و تحت امر آمریکا.حال اگر بنا باشد یک سازمان رسمی در دنیا بر خلاف قانون تحت عنوان تروریست قرار بگیرد یقینا در راس آن نیروهای نظامی آمریکا خواهند بود که تروریست قلمداد می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ ارتشی در دنیا به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده و در حال حاضر نیز در حال جنایت است.

عبادی بیان کرد: ایران در منطقه خود بوده و پایگاهش نیز محکم است و به فضل الهی با عنایت خدا وحضور مردم پیروز خواهد بود.آن آمریکایی‌ها هستند که در اقصی نقاط مختلف غرب آسیا مستقر هستند و اینجا شرایط امنی نیز ندارند.

فرماندهان ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت

وی اظهار کرد: با این اقدام ترامپ بعد از این فرماندهان ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت. خیلی کارها در غرب آسیا شکل خواهد گرفت که اصلا به فایده آمریکا نخواهد بود.

ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت با اشاره به اقدام مجلس در مقابل اقدام ترامپ،گفت: شورای عالی امنیت ملی ورود کرده و قطعا مجلس نیز در این خصوص اقداماتی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha