پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجمع روحانیون خراسان جنوبی در حمایت از سپاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان شده است، گفت: ما همه پاسداریم و به آن افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در نوک پیکان تهاجم دشمنان بوده است و اولین نهادی بوده که برای حفظ آرمان های انقلاب پیش قدم می شده است چراکه در قانون اساسی چنین وظیفه ای برعهده آن گذازده شده است.

انقلاب اسلامی ۴۰ سال با دشمنی دشمنان جهانی به ویژه امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی مواجه بوده است و در همه این سال ها سپاه پاسداران در حمایت از انقلاب اسلامی جانفشانی های زیادی داشته است.

اگرچه دیگر نیروهای نظامی و مردمی کشور نیز برای حفظ و حراست از نهال انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند اما این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که در عرصه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی با حضور خود مشت محکمی بوده است بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی.

اقدام امریکا در تروریست خواندن سپاه در جهت کاهش قدرت سپاه در جهان است

سپاه پاسداران هرچند در ابتدا با حمایت ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران تقویت شد اما فرمان تأسیس خود را از لسان مبارک امام خمینی(ره) دریافت کرد و در دوران دفاع مقدس اقدامات بسیار بزرگی از خود نشان داد.

دشمنان این نظام چشم امیدشان نرسیدن جمهوری اسلامی به سن بلوغ ۴۰ سالگی بوده است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند اما با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی و افزایش تاثیرگذاری چشمگیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه و غرب آسیا رییس جمهور آمریکا سعی دارد تا از سرعت پیشرفت این نهاد انقلابی بکاهد و با صدور قانونی که در آن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان تروریست یاد شده است به دنبال کاهش قدرت و نفوذ سپاه در جهان است.

با این اقدام ترامپ در سطح مسئولان کشور و نمایندگان مجلس حمایت چشمگیری از نهاد مقدس سپاه پاسداران صورت گرفت و در همین راستا طلاب و روحانیون بیرجند نیز امروز در محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر تروریست‌خواندن سپاه و در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه سفیران هدایت تجمع کردند.

امروز سپاه خار چشم دشمنان شده است

حجت‌الاسلام صدرالدین عارفی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند که لباس سبز سپاه را به حمایت از این نهاد مقدس بر تن کرده بود اظهار داشت: اگر آمریکا می‌خواهد قدرت خود را بداند به تصویر سربازان آمریکایی دستگیر شده توسط سپاه پاسداران در خلیج فارس توجه کند که چگونه از ترس خود را خیس کرده بودند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان شده است، گفت: ما همه پاسداریم و به آن افتخار می‌کنیم.

مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند عنوان کرد: ما همه زیر پرچم اسلام هستیم و حرف و عمل ما یکی است و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همانطور که تاکنون نتوانسته کاری انجام دهد.

حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک، آمریکا و اذناب او در منطقه به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.
 
 
همه ما با پاسداران همراه هستیم
 
حجت الاسلام سید محمدباقر اسدی استاد حوزه علمیه بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: انقلاب ما اسلامی است و پاسداران جزو یاران امام راحل(ره) و پاسداران انقلاب هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مصادیقی که برای یاران خاص پیغمبر(ص) در قرآن ذکر شده در پاسداران نیز مشاهده می شود، گفت: اولین توصیف، رحیم و مهربان بودن است که در سیل اخیر در کشور، از افرادی که فداکارانه و خستگی ناپذیر در صحنه حاضر شدند و به کمک مردم شتافتند، پاسداران بودند.
 
استاد حوزه علمیه بیرجند اضافه کرد: توصیف دیگر قرآن این است که در میان یکدیگر مهربان و در برابر دشمنان آتشی پولادین هستند که در همین راستا در عراق و سوریه و جبهه‌های مقابل دشمنان، شجاعانه با دشمنان مقابله کردند.
 
حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه سپاه با امکانات کم تاسیس شد اما امروز رشد، وسعت و قدرتی پیدا کرده که دشمن از این قدرت ترس و وحشت دارد، عنوان کرد: این فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند بر دست پاسداران بوسه می‌زنم و کاش من هم پاسدار بودم.
 
وی خاطرنشان کرد: همه ما با پاسداران همراه هستیم و به این وسیله حمایت خود را اعلام می کنیم.

همچنین در این مراسم تعدادی از طلاب و روحانیون با پوشیدن لباس سبز پاسداری و در دست داشتن پلاکاردهایی اقدام به حمایت از سپاه پاسداران کرده و با اهدای شاخه گل، از پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تجلیل شد.

با پایان یافتن مراسم، طلاب و پاسداران در خیابان شهید مطهری بیرجند به صورت راهپیمایی به سمت مصلی هیئت ابوالفضلی جهت شرکت در مراسم اولین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی شهید مرتضی بصیری پور حرکت کردند.

گزارش: رامین محمدزاده

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha