پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیعت حوزویان مازندران با سپاه استان

حوزه/ حوزویان مازندران امروز با حضور در سپاه کربلا ضمن محکومیت اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا، حمایت قاطع خود را از نیروی مردمی و انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حوزویان مازندران امروز با حضور در سپاه کربلا ضمن محکومیت اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا، حمایت قاطع خود را از نیروی مردمی و انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) برگزار شد، آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران و مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، مدیر حوزه علمیه استان، جمعی از معاونان مدیریت استان و همچنین مدیران و اساتید مدارس علمیه برخی مدارس علمیه مازندران حضور داشتند.

این گزارش می افزاید؛ در این دیدار صمیمی حوزویان مازندران ضمن تشکر از خدمات ارزشمند و دلسوزانه سپاه و بسیج در سیل اخیر، اقدام رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را به شدت محکوم و بر تداوم پشتیبانی و حمایت خود از سپاه در همه سطوح تأکید کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران دراین دیدار سپاه را یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات و تلاش های ارزشمندی در جهت تقویت و دفاع از انقلاب و ملت داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که سپاه در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب حضور پررنگی دارد، بیان داشت: در همین سیل اخیر خدمات و تلاش های مجاهدانه نیروهای بسیج و سپاه جای تقدیر وتشکر فراوان دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با حرکات نمایشی افرادی همچون ترامپ، از عظمت و عزت سپاه کاسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: بر خلاف پیش بینی آمریکایی ها، امروز شاهد یک وحدت و همبستگی ملی در دفاع و پشتیبانی از سپاه هستیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه گروه ها و جریان های سیاسی بر حمایت و تقویت سپاه تأکید دارند، بیان داشت: سپاه جزء مهمی از انقلاب و نظام است و همه تلاش ها باید بر حمایت و پشتیبانی از این رکن مهم انقلاب باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که مجاهدت ها و از خودگذشتگی های سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشورمان غیر قابل انکار است، افزود: اگر امروز منطقه از وجود تروریست های مورد حمایت آمریکا پاک شده به برکت مجاهدت های فرزندان سپاه بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha