جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاتم نیا

حوزه/ حجت الاسلام حاتم نیا گفت: مسؤولان باید قدردان زحمات پاسداران باشند و نه به صورت زبانی بلکه با عمل خود در جهت تقویت این نهاد انقلابی از هیچ کمکی فروگذار نباشند.

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با محکوم کردن اقدام آمریکا در معرفی نام سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد تروریستی خاطر نشان کرد: این مطلب که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد در این ماجرا به روشنی محقق شد.

وی افزود: آمریکا از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی با نقشه های مختلف به دنبال منزوی کردن ایران و سرنگونی نظام بوده است.

حجت الاسلام حاتم نیا اعلام دشمنی آمریکا را کار جدیدی ندانست و گفت: فشار و ضربه ای نبوده که آمریکا بر علیه ملت و دولت ایران اعمال نکند و شاید قبلا این دشمنی ها تا حدودی پنهان بود اما این اعلام اخیر را باید دشمنی آشکار آمریکا نامید.

وی تصریح کرد: البته دلیل این اتفاقات را باید به بن بست رسیدن و شکست خوردن آمریکا و هم پیمانانش در تمام نقشه ها دانست البته نباید از قدرت سپاه در منطقه نیز راحت عبور کرد.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه محبوبیت سپاه افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: سپاه که در ایران و در چند کشور منطقه طرفدارانی داشت امروز شاهد آن هستیم که تمام کشور های مظلوم و آزادی خواه طرفدار سپاه پاسداران هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا هر لحظه در استرس قدرت سپاه پاسداران است، خاطر نشان کرد: امروز وحدت مثال زدنی در کشور حکم فرما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

این استاد حوزه تاکید کرد: مسؤولان باید قدردان زحمات پاسداران باشند و نه به صورت زبانی بلکه با عمل خود در جهت تقویت این نهاد انقلابی از هیچ کمکی فروگذار نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha