سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بابا زید

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در روستای آسیب دیده بابا زید از نزدیک با مشکلات مردم این روستا آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مدیر حوزه های علمیه کشور، با حضور در منطقه پل دختر از بخش های سیل زده این شهر بازدید کرد و در ادامه بازدید در روستای بابا زید از آسیب دیده ترین نقاط استان لرستان در سیل اخیر نیز دیدن کرد.

روستای بابا زید از توابع پل دختر است که به شکل کامل تخریب شده و امکانات زیرساختی آن نیز قطع شده و مردم این روستا در بدترین شرایط زیستی به سر می برند.

آیت الله علیرضا اعرافی در ابتدای حضور در روستا با نماینده هلال احمر و گروه های جهادی و طلاب دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های امدادی و مشکلات این روستا قرار گرفت؛ وی همچنین در گفت وگو با مردم آسیب دیده به آنها قول داد که تمام مشکلات آنها را در عالی ترین نهادهای کشور مطرح کرده و پیگیر این مطالبات به حق باشد.

وی در این دیدار ضمن دیدار با ده ها طلبه از شهرهای مختلف به خصوص یزد از آنها درخواست کرد که ضمن رعایت حال مردم هرکمکی که از هر نوع در توان آن ها است با صبر و شکیبایی در طبق اخلاص بگذارند.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان کرد: این روزها، روزهایی شبیه به دوران دفاع مقدس است که مردم ستم دیده ایران بادست های گرم و با محبت سربازان انقلاب آرام می گرفتند و دردهای خود را تا مدت ها فراموش میکردند؛ در این روزها باید مردم را به آینده امیدوار کرد ولی مسئولان نیز باید تلاش خود را برای احیای شرایط مردم سرعت ببخشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha