جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:امداد رسانی خالصانه و جهادی در مناطق سیل زده یادآور خاطرات و حال و هوای دوران دفاع مقدس است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، در مراسم معارفه امام جمعه جدید معمولان با اشاره به حادثه سیل اخیر بیان داشت:امداد رسانی خالصانه همه اقشار مردم با تمام توان نشان از نوعدوستی خالص دارد و این حضور چشمگیر جهادگران در مناطق سیل زده برای امداد ستودنی است .

وی بیان داشت:حادثه سیل اخیر امتحان بزرگی بود که با لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) ،همت و هوشیاری مردم و مسئولان خسارت های ملی به مردم جبران خواهد شد .

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه سیل اخیر و وقوع این حادثه شوکی روحی روانی در بین مردم بوجود آورده است، اظهار داشت:روحانیون و طلاب می توانند با حضور و دلجویی در بین مردم شرایط زندگی عادی را برای مردم رقم زنند .

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری در ادامه با اشاره به اقدام وقیح آمریکای جنایتکار مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی خاطر نشان کرد:این اقدام آمریکای جنایتکار وحدت و همدلی را در بین آحاد جامعه دو چندان کرده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه امام جمعه سابق معمولان در این مدت منشاء خدمات خوبی بوده است، گفت:امید می رود در پلدختر نیز موفق باشد و بتواند روحیه انسجام و وحدت را در بین مردم ارتقاء دهد .

در پایان این مراسم حجت الاسلام حسن رضایی به عنوان امام جمعه جدید معمولان به مدت 3 سال معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha