پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سادات

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکای جنایتکار به خاطر شکستی که در منطقه خورده سپاه را تروریست جلوه می‌دهد.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه تشکیل انجمن مردمی راویان دفاع مقدس در دارالمؤمنین کاشان کار بسیار خوب و ارزشمندی است، گفت: یادگاران دفاع مقدس افتخارآفرینان تمام عصرها می‌باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، گردهمایی راویان دفاع مقدس شهرستان کاشان را موجب بازنگری خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان دانست و گفت: هرکدام از راویان دفاع مقدس معارف پرمعنایی برای نسل جوان می‌باشند.

وی، روایتگری دوران دفاع مقدس را برای جوانان کشورمان امیدبخش دانست و گفت: باید از برگزارکنندگان این‌گونه گردهمایی‌ها که تجربه بسیار ارزشمندی را در اختیار جوانان  و نسل جدید قرارمی دهند تقدیر و تجلیل به عمل آید.

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی، در ادامه با محکوم کردن اقدام سخیفانه ترامپ رئیس جمهوری امریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران کشورمان گفت: مجلس شورای اسلامی ایران یک‌شنبه با تصویب طرح دوفوریتی به ترامپ احمق رئیس‌جمهور یاوه‌گوی امریکا نشان خواهد داد که سپاه پاسداران از زمان تشکیل آن تاکنون در خط مقدم مقابله با تروریست شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نموده است.

وی، با بیان اینکه تمام دنیا آمریکا را خالق داعش، طالبان و القاعده می‌داند، گفت: ترامپ در نشست انتخاباتی خود به‌صراحت عنوان کرد که اوباما القاعده را به وجود آوردن است.

ساداتی نژاد، با بیان اینکه روسای جمهور امریکا هم خالق تروریست و هم تروریست‌ها را به جان ملت‌های دنیا می‌اندازند، گفت: سپاه پاسداران تنها نهادی بود که داعش را نابود کرد و در مبارزه با تروریست شهدای گرانقدری را نیز تقدیم اسلام کرده است.

وی، تصریح کرد:  آمریکای جنایتکار به خاطر شکستی که در منطقه خورده سپاه را تروریست جلوه می‌دهد و سربازان آمریکایی بدانند که از خطای استراتژی که ترامپ احمق علیه سپاه پاسداران مرتکب شده است از این به بعد خواب به چشمانشان نخواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha