جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت:مرحوم آیت الله باریک بین همیشه در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ،امام (ره) و رهبری بودند و از شخصیت های تاثیر گزار در کشور و در استان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت:اگر کسی بخواهد به ابعاد شخصیتی ایتن عالم مجاهد ومبارز را پی ببرد باید بیان نماییم که مرحوم آیت الله باریک بین در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را به عنوان مولا ،مقتدا وولی خود می شناختند و به مبارزه با طاغوت برخاستند و همواره مورد تهدید و یا تبعید قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان فتنه ها ،و با محوریت ولایتمداری و رهبری حضرت امام خمینی (ره) راهشان را به خوبی ادامه دادند.

وی عنوان کرد :مرحوم آیت الله باریک بین، بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) از جمله افرادی بودند که رهبری امام مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را به خوبی پذیرفتند و با عقیده همواره در این مسیر تلاش داشتند و از علاقه مندان به نظام و رهبری بودند.

آیت الله باریک بین شخصیتی فاضل ،اخلاق مدار و مردم دار بود

مهندس عبدالحمید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت:مرحوم آیت الله باریک بین شخصیتی فاضل ،اخلاق مدارومردم دار بود ومردم استان قزوین همیشه این خصوصیات ارزشمند را همواره به یاد داشته وهمیشه در اذهان ماندگار است .

مهندس زاهدی خاطرنشان کرد: این عالم مبارز ،شجاعانه مردم را به انقلاب دعوت کرد وبا تقدیم فرزند ارشد خود اوج علاقه مندی به انقلاب وولایت ودین را نشان داد وهرگز در برابر مشکلات خم به ابرو نیاورد.

استاندار قزوین عنوان کرد:مرحوم آیت الله باریک بین از خانواده اصیلی بودند که با تحمل سختی های فراوان در دوران گذشته با شجاعت در مقابل رژیم ایستاد واز ولایت وامامت دفاع کرد وپس از انقلاب هم با حضور در جبهه های جنگ مشروعیت نظام در برابر تهاجم دشمنان استکباری ومظلومیت مردم دین مدار وآزاده را فریاد زد.

وی اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس هم مردم را تشویق به کمکهایی برای رزمندگان دعوت می کرد وخود نیز همواره در جبهه های حق علیه باطل همگام با رزمندگان دلاور اسلام بودند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha