سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میرعماد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سدی آهنین در برابر اقدامات متجاوزان و دشمنان اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با تبریک اعیاد شعبانیه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی اظهار داشت:مواضع خصمانه شیطان بزرگ نشانه شکست سیاستهای سردمداران کاخ سفید است .

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و ضامن امنیت روزافزون اوضاع منطقه است، بیان داشت: پیروزی های چشمگیر این نهاد انقلابی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است .

امام جمعه خرم آباد و رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سدی آهنین در برابر اقدامات متجاوزان و دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطر نشان کرد:لقدام عملی رئیس جمهور نادان و وقیح آمریکا موجب نا امن شدن نیروهای نظامی آمریکا در تمام دنیا شده است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی با تمام توان از سربازان حافظ امنیت و آرامش میهن خود حمایت خواهند کرد، گفت:امروز مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به نمایش می گذارند .

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در استان لرستان و وجود خسارات فراوان به زیر ساخت های شهری و روستایی در شهرهای پلدختر،معمولان و دوره چگنی گفت:مسئولان باید علاوه بر امدادرسانی مستمر و مطلوب به فکر اسکان موقت سیل زدگان باشند و در این راستا بیشتر تلاش کنند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به روز جوان یادآور شد:جوانان در صدر اسلام تاکنون در زمینه های مختلف خوش درخشیده اند و برای قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی باید بیش از پیش خود را به سلاح تقوا مجهز کنند و جوانی خود را در راه بندگی خدا صرف کنند .   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha