جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از حضور شایسته مسؤولان و مردم انقلابی ایران اسلامی و این استان در تجلیل‌های باشکوه از پاسداران انقلاب تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی حضور باشکوه شمار زیادی از مردم غیور و همیشه در صحنه و مسؤولان همراه و همدل استان سمنان در تجلیل‌های باشکوه از پاسداران انقلاب، همدلی و همراهی را رمز پیروزی در شرایط سخت کنونی دانست و از آحاد ملت ایران، مردم استان سمنان و مسؤولان این استان تقدیر کرد.

مشروح این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (آیه 69 سوره عنکبوت)

کسانی را که در راه ما مجاهدت کنند، به راه‌های خویش هدایتشان می‌کنیم و خدا با نیکوکاران است.

مردم شریف استان سمنان

مسؤولان همراه و همدل استان

حضور غرورآفرین، صمیمانه و همدلانه مردم انقلابی و شریف استان سمنان و مسؤولان با درایت این استان ازجمله حضرت آیت‌الله شاهچراغی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان سمنان، جناب آقای آشناگر استاندار محترم سمنان، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علما و روحانیان، مؤثران و چهره‌های شاخص شهرستان‌های مختلف و نیز صدها تن از مردم و مسؤولان استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم ایران برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت (عج)، از حمایت از انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دست نخواهند کشید.

اقدام باشکوه اخیر مردم و مسؤولان استان سمنان، اثبات‌کننده عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشور، با قامتی استوار به آرمان‌های اصیل نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و تجدید میثاق دوباره با ولایت و سربازان نظام اسلامی و نشان از مردمی بودن انقلاب و انقلابی بودن مردم دارد که همگان را به نظاره بی‌نظیرترین تجلی حضور و کارآمدترین پشتوانه امنیت ملی می‌نشاند.

حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان در هم‌صدایی با ملت سربلند ایران و نیز مسؤولان بصیر این استان، فرصتی بود تا ابهت و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی و آمریکای جنایتکار کشیده شود؛ آن‌هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی و سربازان ملت در نیروی مقدس سپاه شدت یافته است.

سپاه استان سمنان بر خود لازم می‌داند از مردم همیشه درصحنه استان سمنان و مسؤولان و مدیران این استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده در تجلیل از خدمتگزارانشان قدردانی و تشکر کرده و بی‌شک این همراهی چهل‌ساله بار سنگینی بر دوش مسؤولان و خدمت‌گزاران به این مردم بی‌نظیر و انقلابی خواهد گذاشت.

سپاه استان سمنان ضمن تشکر مجدد از مردم عزیز و انقلابی استان سمنان و همه مدیران استان، همدلی و همراهی را رمز پیروزی در شرایط سخت کنونی می‌داند و از آحاد ملت ایران، مردم استان سمنان و مسؤولان این استان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha