سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی با بیان این این اقدام آمریکایی ها موجب اقتدار و محبوبیت بیشتر سپاه در داخل و خارج شده است، گفت: آمریکایی ها نمی توانند با این نمایش های پوشالی بر جنایت های خود در منطقه سرپوش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک اعیاد شعبانیه بر ضرورت بهره گیری معنوی از فضیلت های این ماه تأکید کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دین مسیر رشد و تعالی بشر را معین و مشخص کرده است، افزود: بهره گیری از معارف دینی موجب سعادت و رستگاری جامعه خواهد شد.

امام جمعه ساری، ماه شعبان را فرصت مناسبی برای خودسازی و پالایش روح عنوان کرد و گفت: باید ضمن استفاده معنوی از این ماه با فضیلت خود را برای ورود مناسب به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سیره اهل بیت(ع) باید در تمام سطوح جامعه اسلامی نهادینه و گسترش پیدا کند، گفت: جامعه دینی بدون توجه به معارف اهل بیت(ع) نمی تواند به رشد و بالندگی واقعی دست پیدا کند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مجاهدت ها و تلاش های سپاه در برابر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها قابل تقدیر است، بیان داشت: اگر جانفشانی های سپاه در سوریه و عراق نبود امروز شاهد برپایی حاکمیت داعش در این کشورها بودیم.

امام جمعه ساری با بیان این که سپاه حافظ انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: در طول دهه های اخیر سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و از اصل انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به این که امروز گروه های تروریستی حاضر در منطقه مورد حمایت مستقیم آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها هستند، بیان داشت: رفتارهای دوگانه آمریکایی ها در برخورد با تروریستم دیگر موجب فریب افکار عمومی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز دنیا نظاره گر توطئه های آمریکا در کشورهای منطقه است، گفت: شرایطی که امروز در سوریه، عراق، افغانستان و یمن شاهد آن هستیم نتیجه سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها است که باید پایان داده شود.

آیت الله طبرسی با بیان این این اقدام آمریکایی ها موجب اقتدار و محبوبیت بیشتر سپاه در داخل و خارج شده است، بیان داشت: آمریکایی ها نمی توانند با این نمایش های پوشالی بر جنایت های خود در منطقه سرپوش بگذارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم مبارزه با تروریستم حاضر بوده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه حضور پررنگی ندارند به دلیل تلاش ها و مجاهدت های سبز پوشان سپاه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha