پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبکه ملی اطلاعات

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب، ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات را از ضروری ترین مسایل دهه پنجم انقلاب اسلامی برشمرد.

حفیظه مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که امروزه بیش از هر زمانی ، رسانه و به طور خاص فضای مجازی دارای اهمیت و حوزه تاثیرگذاری گسترده شده است، اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی در راستای تبیین ضرورت دست یابی به تمدن نوین اسلامی، یکی از آن مسایل مهمی است که متاسفانه به جهت عدم وجود شبکه ملی اطلاعات ، ما در این عرصه هنوز دچار ضعف هستیم و لذا ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات از ضروری ترین مسایل در دهه پنجم انقلاب است.

وی افزود: البته تحقق این مهم مستلزم این است که از منظر حاکمیتی زیرساخت های این قضیه فراهم شده و نگاه مسئولان به این سمت  و سو باشد، ضمن آن که مردم و جریان مومن و انقلابی نیز باید این مساله را از مسئولان و دولتمردان ، مطالبه گری کنند.

این مدرس فضای مجازی همچنین گفت: مهم این است که بتوانیم این روشنگری و آگاه سازی را نسبت به مردم به خصوص نسل جوان داشته باشیم و نگذاریم که این مطالبه مهم در هیاهوی مسایل ریز و درشت روزمره به فراموشی سپرده شده و یا کمرنگ شود.

وی با تاکید بر این که یکی دیگر از بایسته های مهم انقلاب در دهه پنجم عمر خود، تعمیق سواد رسانه ای بر اساس مبانی دینی و انقلابی است، ابراز داشت: مربیان و دغدغه مندان سواد رسانه ای باید در این زمینه بیش از پیش کار کنند چرا که دشمن نیز بیکار ننشسته و در حال تشدید فعالیت های جنگ روانی و رسانه ای خود است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha