پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمازی

تماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه ملت ایران از توطئه و تحریم دشمنان هیچ هراسی ندارد، خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: این توطئه های شما بازی با دم شیر است و بیهوده آبروی خودتان را نزد افکار عمومی جهان نبرید.

آیت الله عبدالنبی نمازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با بیان اینکه استکبار جهانی باید از تجربه 40 ساله  انقلاب اسلامی  ایران درس عبرت بگیرد، خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی ایران، اتحاد، همبستگی، شجاعت و نترسی و مجاهدت ملت ایران هنوز شما را بیدار نکرده است؟

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدا با تشخیص دوست و دشمن راه خودش را با رهبری ولایت فقیه و اهداف بلندی که در اسلام برای امت اسلامی تعریف شده است ادامه داده  و می دهد و از توطئه و تحریم دشمنان هیچ هراسی ندارد، خطاب به رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: این توطئه های شما بازی با دم شیر است و بیهوده آبروی خودتان را نزد افکار عمومی جهان نبرید.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار جهانی به فرموده امام راحل هیچ گونه غلطی نمی تواند بکند، گفت: ملت ایران تا رسیدن به هدف نهایی مصمم به راه خود ادامه می دهد و تمام توطئه های استکبار جهانی نیز محکوم به شکست است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایران در تاریخ اسلام و بشریّت می درخشد و آینده از آن ملت سرافراز ایران است، مصوبه شورای امنیت ملی کشور را پاسخ کوبنده ای به  یاوه گویی های ترامپ عنوان کرد و افزود: این مصوبه پس از تایید مقام معظم رهبری به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha