پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری مدیر حوزه علمیه برادران استان گیلان از برنامه ریزی ها و تلاش مدارس علمیه گیلان در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری مدیر حوزه علمیه برادران استان گیلان از برنامه ریزی ها و تلاش مدارس علمیه گیلان در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

حسین انصاری در گفت و گو با خبرنگار حوزه تصریح کرد: با توجه به مشکلات ناگوار ناشی از سیل اخیر که گریبان گیر چندین استان ایران عزیز و مردم شریف آنها شده است، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و وظیفه اخلاقی و شرعی همه ما جهت یاری نمودن سیل زدگان، حوزه علمیه گیلان از همان روزهای ابتدایی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

وی با اشاره به همکاری نهادهای حوزوی گیلان در زمینه امدادرسانی هر چه بیشتر و قوی تر افزود: از ابتدای بروز مشکلات ناشی از سیل، کمک های نقدی و غیرنقدی مدارس علمیه خواهران و برادران استان با همراهی مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان در حال تجمیع است و ان شاءالله اولین محموله استان نیمه شعبان به مناطق سیل زده ارسال می گردد.

مدیر حوزه علمیه گیلان ادامه داد: در همین راستا هفته گذشته اولین گروه امداد رسانی طلاب و و روحانیون استان به مناطق سیل زده اعزام شده اند تا با انجام فعالیت های جهادی یاری گر آسیب دیدگان باشند. همچنین قرار است تا پس از بررسی و دریافت گزارش این گروه از نیازمندی ها و شرایط موجود، سایر داوطلبان هم در قالب گروه های جهادی به این مناطق اعزام گردند.

لازم به ذکر است کلیه علاقمندان جهت کمک به مناطق سیل زده می توانند کمک های خود را به مدارس علمیه خواهران و برادران گیلان تحویل و هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۸۵۴۰۶ (به نام مشارکت نورانی) واریز نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha