چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 488263
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کمک رسانی طلاب

حوزه/ جمعی از طلاب و فضلای مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی برای کمک به سیل زدگان صورت داوطلبانه به استان های سیل زده اعزام شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان شرفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر اظهارداشت: متاسفانه در آغازین ساعات سال جدید شاهد بروز سیل، ابتدا در استان گلستان و سپس فارس، لرستان و خوزستان بودیم که طلاب حوزه علمیه استان از همان ابتدا با حضور در آق قلا نسبت به کمک رسانی سیل زدگان اقدام کردند.

حجت الاسلام مهدی محمدی صیفار افزود: به لطف خدای متعال و همدلی مردم این خدمت رسانی در قالب اعزام طلاب و مایحتاج اولیه و پول نقد با تدبیر مسئولان حوزه علمیه و مدارس استان صورت گرفت و این کمک رسانی ها با بازگشت به وضعیت مطلوب و ایده آل استان های سیل زده کماکان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعزام داوطلبانه طلاب مدارس علمیه استان گفت: اعزام طلاب از مدارس علمیه سراسر استان و شهرستان های تابعه کماکان ادامه دارد و هر تیم برای مدت زمان مشخصی اعزام و پس از بازگشت تیم دیگری اعزام می گردد.

حجت الاسلام صیفار افزود: این طلبه‌ها در قالب گروه جهادی به مدت یک هفته در خدمت خانواده‌های خسارت دیده از سیل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چندین گروه از طلاب در مناطق سیل زده استان لرستان حضور یافته اند و در مدت حضور خود در مناطق آسیب دیده از سیل به کار آواربرداری، پاکسازی و امداد رسانی کمک خواهند کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha