جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شعار سال و اعلام سال رونق تولید مهم‌ترین وظیفه روحانیون تبلیغ و تبلیغ شعار سال است و سازمان تبلیغات از روحانیونی که دست به تولید و اشتغال بزنند در حد توان حمایت می‌کند.

حجت الاسلام رامین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در ارومیه اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای نیمه شعبان در استان برگزار خواهد شد که از جمله برگزاری مراسم ویژه در 12 مسجد ارومیه با سخنرانی سخنرانان برجسته کشوری و استانی از جمله این برنامه است.

وی ادامه داد: در همه شهرهای استان روز و شب ولادت امام زمان (عج) ویژه برنامه نیمه شعبان برگزار خواهد شد که برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری نهادها و ادارات فرهنگی با محوریت روحانیون مستقر در شهرستان‌ها است و در ارومیه و دیگر شهرستان‌ها در شب نیمه شعبان در مساجد برگزیده احیاء شب نیمه شعبان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه به فعالیت بیش از 130 روحانی مستقر در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 130 روحانی مستقر در استان فعالیت تبلیغی می‌کنند که برنامه‌های سازمان در نشست‌های فصلی به مبلغین ابلاغ می‌شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به شعار سال و اعلام سال رونق تولید از سوی رهبر انقلاب برنامه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا چیست بیان داشت: اولویت اول روحانیون و مبلیغان سازمان تبلیغات اسلامی تبیین و تبلیغ فرمایش‌های مقام معظم رهبری است، البته برخی روحانیون مبلغین مستقر دست به تولید محصولات می‌زنند که برنامه سازمان این است که در حد توان از آن‌ها حمایت و محصولات آن‌ها را به دیگر مبلغین جهت رونق کسب و کار معرفی کند.

حجت الاسلا حسینی اضافه کرد: همه روحانیونی که به عنوان مبلیغ و روحانیون مستقر به تبلیغ اعزام می‌شوند مورد نظر سنجی و بررسی مردمی قرار می‌گیرند و با رونمایی از سامانه اطلس تبلیغی مساجدی که نیاز به روحانی دارد توسط سازمان تامین روحانی خواهد شد، و در شهر ارومیه اولویت اعزام مبلغ به حاشیه‌های آسیب‌پذیر شهر است.

وی در پاسخ به وجود برخی مشکلات در سر راه مبلغین جهادی اعزامی از قم هم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از گروه‌های جهادی تبلیغی که از قم به استان اعزام می‌شوند حمایت می‌کند اما قادر نیست به تنهایی همه مشکلات آن‌ها را برطرف کند و برای این کار باید همه نهادها، ارگان‌ها و ادارات مرتبط وارد عرصه شوند تا مشکلات پیش روی تبلغ حل شود و مبلغین با خیال راحت به امر تبلیغ در استان بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha