پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 488293
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
اعزام طلاب خراسان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام جمعی از طلاب و جهادگران خراسانی در روز گذشته با شعار «گلستان را گلستان می‌کنیم» برای امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با اشاره به اعزام طلاب و جهادگران خراسانی بر اساس برنامه های ستاد حوزوی کمک رسانی به سیل زدگان، به مناطق استان گلستان، گفت: عصر روز جمعه جمعی از طلاب و جهادگران خراسانی با شعار «گلستان را گلستان می‌کنیم» برای امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده استان گلستان از محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعزام شدند.

وی در تشریح اقداماتی که توسط این گروه در مناطق سیل‌زده انجام می‌شود؛ بیان کرد: انجام پروژه‌ های عمرانی و تاسیساتی مانند لوله‌کشی آب و گاز، مقاوم سازی آب‌بندها و راه‌ها، تخلیه گل و لای از منازل و نیز کارهای تبلیغی با موضوع برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی صلواتی، برگزاری جُنگ های شادی، تشکیل حلقه‌های بصیرتی فرهنگی و سیاسی و نیز ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری به هموطنان سیل‌زده در استان گلستان از اهداف این سفر است.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف این گروه انجام کارهای خدماتی است؛ ادامه داد: طلاب به مناسبت نیمه شعبان پخت ۱۵ هزار پرس غذا و توزیع بین سیل زدگان و اهدای ۲۰ هزار قرص نان در ایام میلاد امام زمان (عج) و خرید و اهدای اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، را نیز انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در مراسمی که برای اعزام طلاب و جهادگران برگزار شد مسؤول امور مساجد استان، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان و جمعی از مدیران و سرگروه‌های تبلیغی خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha