پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 دختر محجبه مورد ضرب و شتم هم کلاسی قرار گرفت

حوزه/ در پی انتشار فیلم ویدئویی حمله دانش آموز به هم کلاسی محجبه و ضرب و شتم او، شورای روابط اسلامی آمریکایی خواستار تشکیل پرونده جرم نفرت محور در این رابطه شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از metro، فیلم ویدئویی حمله یک دانش آموز دبیرستانی به همکلاسی مسلمان و محجبه در دبیرستان برونزویک در ایالت نیوجرسی آمریکا در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد.

در این حادثه که روز چهارشنبه به وقوع پیوست، همکلاسی دختر محجبه به جان او افتاده و بی رحمانه  دختر مسلمان را مورد ضرب و شتم قرار داده و سعی دارد روسری او را از سرش بکشد.  او  همچنین دختر را مورد اهانت کلامی قرار داده و فریادهای نژادپرستانه و ضداسلامی بر سر او کشیده است.

در فیلم دیده می شود که معلم کلاس نیز تلاش زیادی برای جداسازی آن ها به کار نمی گیرد.

به گفته دیگر  دانش آموزان ، این حمله از یک مجادله آغاز شده که تدریجا بالا گرفته و کار به دعوا کشیده است. گفته می شود هر دو دانش آموز از در س معلق شده اند. و به علت اینکه هر دو زیر سن قانونی می باشند نامشان فاش نشده است.

تعلیق دو دانش آموز در مدرسه سبب خشم والدین دختر مسلمان شده و آن ها در جلسه ای جنجالی، ضمن شکایت از مدیریت مدرسه، خواستند توضیحاتی درباره علل اینکه قربانی حمله نیز از مدرسه اخراج شده داده شود.

سخنگوی دبیرستان اعلام کرده که این مدرسه تحمل برخوردهای زورگویانه را نداشته و تنبیه بسیار شدیدتری در انتظار  دانش آموزی که کتک زدن را آغاز کرده، می باشد.

گروه های اسلامی خواستار پیگیری این حادثه شدند

شورای روابط اسلامی آمریکایی از تشکیل پرونده مجرمانه استقبال کرده و خواستار تحقیقات به جرم نفرت محور شد.

به گفته شورای کایر از زمان روی کار آمدن ترامپ، جرایم نفرت محور علیه مسلمانان در نیوجرسی افزایش 15 درصدی داشته اند.

                                                                                                                                

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha