پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد خطاب به مدیران مخابرات، گفت: با توجه به اینکه خراسان شمالی استانی کمتر توسعه‌یافته است انتظار می‌رود در جنبه مخابرات و ارتباطات توسعه پایدار یابد؛ به‌گونه‌ای بهتر و به‌روزتر به دنیا مرتبط شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار  مدیرعامل و مسئولان شرکت مخابرات استان، با اشاره به اینکه گسترش ابزارهای ارتباطی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم سبب توسعه ارتباطات میان اقشار مختلف مردم شده است، افزود: ارتباط و صله‌رحم بین مردم از طریق خدمات مخابرات و ارتباطات برقرار شده که این ارزش و ثواب فراوانی دارد.

وی خطاب به کارکنان و مسئولان مخابرات، افزود: شما در ثواب این صله‌رحم شریک هستید زیرا مقدمه آن را فراهم کرده‌اید؛ ازاین‌رو باید گفت فعالیت در این مجموعه کار خداپسندانه و انسانی بوده و بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: باید قدر و جایگاه خود را بدانید؛ به‌ویژه در روستاها که مردم از امکانات شهری برخوردار نیستند این ارتباطات می‌تواند در رفع مشکلات آن‌ها و جلوگیری از حوادث مؤثر باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر و با مدیریت جدید این مجموعه قدم‌های خوبی در استان برداشته شده و ما شاهد توسعه مخابرات و بهبود کیفیت کارها هستیم.

وی خطاب به مدیران مخابرات استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان ما استانی کمتر توسعه‌یافته است انتظار می‌رود با همت شما در جنبه مخابرات و ارتباطات توسعه پایدار یابد؛ به‌گونه‌ای بهتر و به‌روزتر به دنیا مرتبط شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: انتظار می‌رود مشکلاتی که در مسیر راه هست با همت شما در روستاهای اطراف و مراکز بخش‌های گوناگون خراسان شمالی برطرف شده و ارتباطات و زیرساخت‌های آن در سراسر استان تقویت شود.

وی با اشاره به اهمیت خدمات مخابرات در حوادث غیرمترقبه، اظهار کرد: در حوادث حضور سریع بسیار مهم است؛ اما با توجه به اینکه در مواقع سیل و زلزله گاهی ارتباطات قطع می‌شود برقراری سریع ارتباطات منجر به اطلاع‌رسانی به‌موقع و درنتیجه برقراری سریع‌تر آرامش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مدیران مخابراتی استان، افزود: در این گونه مواقع هر چه توان دارید سرعت کار را افزایش داده و به یاری مردم بشتابید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اوضاع به آرامش برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha