پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: این مدیریت با استفاده از ظرفیت جامع خیرین حوزه علمیه و همکاری مدارس علمیه خواهران استان در حد بضاعت در امر کمک رسانی به سیل زدگان مازندران مشارکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری ضمن اعلام اين خبر بیان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران حسب وظیفه اسلامی و همچنین لبیک به آموزه های دینی و فرامین ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای در ضرورت کمک همه جانبه به سیل زدگان، با  استفاده از ظرفیت جامع خیرین حوزه علمیه خواهران و همکاری طلاب، کادر و مدیران مدارس علمیه خواهران استان در امر کمک رسانی به سیل زدگان مازندران مشارکت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: مدیران مدارس علمیه خواهران مازندران باید کلیه  طلاب و کادر مدارس خود را به اهمیت کمک رسانی در شرایط بحرانی، بر اساس قواعد عقلی و نقلی توجیه کنند.

وی تصریح کرد: هر یک از طلاب و همکاران مدارس علمیه خواهران استان، شخصاً یا با کمک دوستان و بستگان می توانند حداقل مبلغ 500.000 ريال وجه نقد را جمع آوری و از طریق مدیر مدرسه به حساب ستاد کمک رسانی به سیل زدگان مدیریت استان واریز کنند تا از این مبالغ در جهت ساخت و تعمیر ساختمانها، تهیه جهیزیه، کالاها و نیازهای ضروری و غیره استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: اولویت این مدیریت، جمع آوری کمک های نقدی مدارس، جهت ساخت چندین  واحد مسکونی از طرف مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران و به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مناطق سیل زده است؛ اما کمکهای غیر نقدی مدارس نیز با هماهنگی معاونت اداری مالی حوزه علمیه خواهران مازندران به مدیریت استان منتقل می شود تا با مدیریت واحد و به اسم خود مدارس، به دست نیازمند واقعی برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران از طریق نهادهای مسئول، خواهران مبلغ را  با هماهنگی رئیس اداره ساماندهی و نظارت مدیریت استان و حسب نیاز مناطق آسیب دیده، جهت مشاوره، ترمیم آلام روحی آسیب دیدگان و ...، به مناطق سیل زده اعزام می کند.  

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha