شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجتماع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه در اعتراض به تروریست خواندن سپاه پاسداران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران یکی از موالید مبارک و تاثیر گذار انقلاب اسلامی که در طول ۴۰ سال گذشته بوده که شگفت انگیز و معجزه آسا عمل نموده،گفت: سپاه پاسداران نور چشم دوستان و خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در اجتماع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه با اشاره به تصمیم غیر قانونی رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، با تمسک به جمله مشهور امام سجاد(ع) که می فرماید: «الحمدلله الذي جعل اعدائنا من الحمقاء»، گفت: تروریست نامیدن سپاه، لکه ننگی در پرونده سیاه روسای جمهور آمریکا بوده و مدال افتخاری بر گردن عزیزان سپاهی می باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه سپاه نهاد مقدس است که با نفس قدسی امام راحل، تاسیس و بنیان نهاده شد که در اتقان و استحکام نظام اسلامی نقشی بی بدیل ایفاء نمود، افزود: سپاه قهرمان از آغاز انقلاب در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب داخلی در دفاع از نهال نوپای نظام اسلامی لحظه ای فرو گزار نکرده است.

 وی با اشاره به مقابله سبز پوشان سپاهی در مبارزه با جریان نفاق در شهرهای مختلف خصوصا انهدام خانه های تیمی منافقین که مردم بی گناه کوچه و بازار را با حمایت آمریکا و... به شهادت می رساندند، ادامه داد: پاسداران جان بر کف در دهه 60 با اشراف اطلاعاتی در دو جبهه داخلی و دفاع مقدس با شهادت همرزمانشان ریشه جرثومه های منافق را از سر مردم انقلابی کوتاه نمودند.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه پرونده افتخار آمیز سپاه پاسداران در دفاع مقدس مایه مباهات دوستان و اعجاب و ترس دشمنان شد، گفت: سپاه قهرمان با همکاری سایر نیروهای مسلح و بسیج مردمی نظام اسلامی را از گردنه خطر عبور داده و در برابر انواع دسیسه ها و دشمنی ها بیمه نمود.

وی با اشاره به اینکه سپاه در طول عمر با برکت خود همواره مطیع اوامر امامین انقلاب بوده و هست، اظهار کرد: سپاه در عرصه جهاد و شهادت طلبی و مبارزه با تروریسم خصوصاً نابودی داعش،خدمتی کم نظیر به جهان اسلام بلکه به تمامی جوامع بشری داشته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران یکی از موالید مبارک و تاثیر گذار انقلاب اسلامی که در طول 40 سال گذشته بوده که شگفت انگیز و معجزه آسا عمل نموده است، ادامه داد: سپاه پاسداران نور چشم دوستان و خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه عرصه دیگر خدمت و مجاهدت عزیزان سپاهی، خدمت رسانی به نیازمندان در شرائط ویژه مانند زلزله، سیل، تامین امنیت و ساختن زیر ساخت های اقتصادی و زیربنایی بوده، گفت: سپاه با ایجاد امنیت و خدمت رسانی به محرومان، خشم و عصبانیت شیطان بزرگ را برانگیخته که دیوانه وار و بر خلاف عرف و قواعد بین المللی این نهاد مقدس و قانونی را تروریست معرفی نموده است.    

وی با اشاره به اینکه حماقت دشمنان نظام اسلامی چنان واضح و مبرهن است که هر انسان آزاده خواهی به حیرت وا می دارد، افزود: تروریست خواندن سپاه؛ در ایامی است که این عزیزان با دل و جان در کنار سایر نیروهای مسلح و امداد رسانان مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.  

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان با بیان اینکه تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا، در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، مصداق ضرب المثل «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، گفت: تصمیم شیطانی ترامپ باعث ایجاد وحدت ملی در میان تمام اقشار و جریانات سیاسی جامعه، در حمایت از سپاه پاسداران گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha