جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حجت الاسلام خدری خواستار فعال تر شدن موکب های شهر چغادک برای کمک رسانی به مردم سیل زده شد و گفت: همانگونه که دیگر موکب ‌های اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر کشور فعال شده‌ اند، لازم است که در اینجا هم از این ظرفیتِ بسیار خوب استفاده شود و عزیزان ما در مساجد و هیئت ‌ها ایستگا‌ه ‌هایی برای جمع آوری کمک ‌های مردم راه‌اندازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران بر کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: سیل زدگان در شرایط خوبی قرار ندارند و نیاز است مردم به صورت همه جانبه و نیز مسؤولان به آنها یاری رسانند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: همه نهادها و نیروهای مردمی، بسیجی و طلاب دست به دست هم داده ‌اند تا رنج مردم را کم کنند و اگر چه سیلاب‌ها خسارات زیادی به مناطق سیل زده وارد کرده اما در کنار آن، انقلاب عظیمی از همدلی‌ها و محبت ها هم به راه افتاده است که و خسارات را به حداقل برسانند.

امام جمعه چغادک خواستار برنامه ریزی مسؤولان برای جلوگیری از خسارات بیشتر شد و گفت: باید با برنامه‌ ریزی جدی و مدیریت تشکیلاتی و قوی برای جلوگیری از خسارات و برای کمک رسانی بهتر اقدام شود.

حجت الاسلام خدری افزود: مردم ما همیشه در کنار هم بوده اند و از زمانیکه این حادثه اتفاق افتاده در کنار همنوعان خود به یاری آنها شتافتند؛ ضرورت دارد که مسؤولین با هوشیاری بیشتری مخصوصاً در مورد خوزستان عمل کنند تا مشکل سیلاب برای مردم عزیز این استان تبدیل به بحران نشود.

امام جمعه چغادک افزود: با توجه به مشکلات طولانی مدتی که سیل برای مردم ایجاد کرده است از موکب داران و هیئت های شهر چغادک درخواست می کنم به صورت فعال به کمک سیل زدگان بشتابند و این کمک ‌ها نباید مقطعی و در حد یک هفته باشد، بلکه طولانی مدت باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مردم عزیز ما از سراسر کشور برای کمک‌رسانی به سیل زدگان فعال شده‌ اند گفت: در هفته اخیر بخشی از کم‌های مردم عزیز چغادک به مناطق سیل زده ارسال شد که هم از مردم و خیرین عزیز باید تشکر کرد و هم از نیروهای مرکز نیکوکاری حضرت زهرا(س) که از وقت و زندگی خود در این زمینه هزینه کردند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: شایسته است یک ستاد و قرارگاه مرکزی در این خصوص راه اندازی شود تا کمک­ های مردم به صورت منسجم‌تری جمع‌آوری شود.

وی همچنین خواستار فعال تر شدن موکب های شهر چغادک برای کمک رسانی به مردم سیل زده شد و گفت: همانگونه که دیگر موکب ‌های اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر کشور فعال شده‌ اند، لازم است که در اینجا هم از این ظرفیتِ بسیار خوب استفاده شود و عزیزان ما در مساجد و هیئت ‌ها ایستگا‌ه ‌هایی برای جمع آوری کمک ‌های مردم راه‌اندازی کنند.

 

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha