جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خود موجب اتحاد و انسجام ملی شد و مردم ایران ضمن محکوم کردن این اقدام نشان دادند که به هیچ وجه سپاه پاسداران قابل انفکاک از انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا با توجه به نقش سپاه به عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و یکی از منابع قدرت انقلاب اسلامی دور از انتظار نبود و این اقدام قدرت سپاه در منطقه را به دنیا نشان داد.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا یک اشتباه راهبردی بود و باعث انسجام و همبستگی ملت، دولت و همه‌ مسئولین نظام شد و همه مردم و مسئولین کشور یکصدا به میدان آمده و این اقدام احمقانه را محکوم کردند و امروز همه به یقین رسیدند که آمریکا با ملت ایران دشمن است و هر کسی که برای پیش‌برد اهداف ملت ایران قدمی بردارد مورد دشمنی غرب و آمریکا قرار خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی بیان داشت: حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان‌غربی هم دوشادوش مردم با حضور در راهپیمایی‌های حمایت از سپاه و صدور بیانیه‌ها این اقدام آمریکا را محکوم کردند و در همه مدارس علمیه خواهران که پایگاه‌های بسیج مستقر است خود را سپاهی می‌دانند و این اقدام آمریکا را توهین به خود دانسته و این حرکت احمقانه را محکوم می‌کنند.

وی افزود: این حرکت مردم در مقابل اقدام آمریکا نشان داد که سپاه غیر ممکن است از انقلاب اسلامی جدا شود و در قلب همه مردم جا دارد و مورد حمایت مردم است.

حجت الاسلام حیدری زاد در پایان گفت: همه مردم خصوصا علما و مبلغین دینی وظیفه دارند چهره آمریکا را به عنوان بزرگترین حامی تروریست در جهان که با حمایت از گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونیستی، امینت دنیا را به خطر انداخته است و در این چهل سال هم ده‌ها بار عامل مستقیم و غیر مستقیم عملیات تروریستی در کشور بوده است، به دنیا با استدلال و دلیل‌های منطقی معرفی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha