شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسن زمانی

حوزه/ بر حوزه های علمیه هم لازم است در حمایت از کیان و مدافعان انقلاب تلاش کنند و هوشیار باشند؛ معتقدیم حوزه انقلابی حوزه ای است که باید در همه صحنه ها حضور داشته و از همه مدافعان انقلاب دفاع و حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: سپاه انقلاب اسلامی همیشه نقش پررنگی در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی داشته و دارد و از مقدس ترین نهادهای دینی است و همچنان لازم است با اقتدار، سهم خود را در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادامه دهد.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: از سوی دیگر بر حوزه های علمیه هم لازم است در حمایت از کیان و مدافعان انقلاب تلاش کنند و هوشیار باشند؛ معتقدیم حوزه انقلابی حوزه ای است که باید در همه صحنه ها حضور داشته و از همه مدافعان انقلاب دفاع و حمایت کند.

وی اظهار داشت: ما شاهد اقدام نابخردانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه درگروه های تروریستی  هستیم و به همین دلیل بر حوزه لازم بوده تا از این نهاد انقلابی در مقابل دشمنان حمایت و دفاع کند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: در این دنیایی که سخن از صلح است اما از سوی دیگر شاهد بزرگترین خطر در دنیا به نام داعش و تفکر وهابی بودیم؛ این گروه توانست بیش از یک میلیون نفر را در سوریه و عراق و سایر کشورها به قتل رسانه و جنایت ها کردند ولی نهاد و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر به جای این که این اسم این گروه را به در لیست گروه های تروریست قرار دهد، شاهد آن بودیم که پاکترین نهاد یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای از بین بردن گروه های تکفیری داعش تلاش می کند به عنوان گروه ترویستی از سوی جبهه استکبار انتخاب می شود.

مسئول دفتر اجتماعی-سیاسی حوزه های علمیه افزود: همه باید بدانیم دشمن اصلی امریکاست؛ این همان مسئله ای است که امام راحل و رهبر انقلاب تأکید بر آن دارند ولی در طول این چهار دهه شاهد این  مسئله هستیم که بعضی افراد فریب اعتماد امریکا را خوردند و در این رابطه برجام را جدی گرفتند.

وی اظهار داشت: همین مسئله و اعتماد به جبهه استکبار باعث شد فرصت های خوبی از کشور که می توانسته ایم شرایط رشد کشور را در موارد مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی فراهم کنیم، ازدست برود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: اگر مسئولین به جای توجه به لبخندهای دشمنان به سخنان رهبر انقلاب توجه می کردند، مطمئنا جایگاه کشور در شرایط بهتری قرار داشت.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha