جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهور نادان آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروهای تروریستی، گفت: امروز اقتدار و عزت و عظمت نیروهای مسلح ما، بخصوص سپاه مقتدر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است و اقدام آمریکا چیزی از محبوبیت سپاه در بین ملت ایران کم نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز به همراه مدیران و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین دیدار کرد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، و محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور بی خرد و نادان آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروهای تروریستی، گفت: امروز اقتدار و عزت و عظمت نیروهای مسلح ما، بخصوص سپاه مقتدر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است و اقدام آمریکا چیزی از محبوبیت سپاه در بین ملت ایران کم نخواهد کرد.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی به خوبی اطلاع دارند که توان و جرأت حمله و یا دخالت نظامی در ایران اسلامی را نداشته و به خوبی می دانند که پایداری مقاومت امروز مردم از روزهای نخست انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، عنوان کرد: دشمنان باید بدانند مردم با حضور مقتدر و توانمند در صحنه هستند و مانند همیشه تلاش های آنها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، اختلاف افکنی، شبهه افکنی و ...  نه تنها باعث به انزوای ملت ایران نشد، بلکه این توطئه های دشمنان با هوشیاری رهبری و مردم نقش برآب شد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha