چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گروه حامیان ولایت بابل

حوزه/ حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی از حضور قریب به ۳۰ روحانی از اعضای گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل در مناطق سیل زده گوناگون کشور خبر داد.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به ارائه گزارشی از فعالیت گروه تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل در مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و گفت: نخستین حضور بخشی از اعضای گروه حامیان ولایت بابل در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان بوده که 10 نفر از اعضای این گروه به مدت سه روز در این منطقه حضور داشته و به فعالیت های جهادی و تبلیغی مشغول بوده اند.

وی اظهار داشت: در منطقه سیل زده کیاکلای استان مازندران نیز 30 نفر از اعضای گروه حامیان ولایت به مدت دو روز حضور داشته و با فعالیت جهادی خود کمک شایانی به تمیزکاری منازل اشخاص سیل زده داشته اند.

مدیر گروه حامیان ولایت بابل ابراز داشت: اعضای این گروه، فعالیت های جهادی خود را منحصر در استان خود نکرده و 10 نفر از اعضای آن به مدت سه روز در شهرستان پلدختر استان لرستان نیز حضوری جهادی داشته و به کمک مردم سیل زده این شهرستان شتافتند.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی یادآور شد: همچنین در کنار فعالیت های جهادی، یک هزار پک مواد غذایی برای یک هزار خانواده به ارزش 25 میلیون تومان تهیه و به این عزیزان رسانده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: جلساتی نیز با حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل و حجت الاسلام والمسلمین شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در راستای کمک به سیل زدگان برگزار کرده ایم.

نماینده طلاب و فضلای بابل در بخش دیگر از این مصاحبه به فعالیت های نوروزی گروه حامیان ولایت بابل اشاره کرد و گفت: حضور در چادرهای هلال احمر شهرستان بابل و بندپی، حضور در بقاع متبرکه، حضور در مساجد، حضور در ایستگاه پلیس انتظامی، حضور در مراسمات پرفیض اعتکاف و ... با موضوع مشاوره، پاسخگویی، تبلیغ چهره به چهره و ... از جمله فعالیت های این گروه تبلیغی در ایام نوروز سال 1398 بوده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha