چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جشنواره

حوزه/ به مناسبت میلاد پر برکت حضرت علی اکبر علیه السلام و به منظور حضوری پرشکوه در جشنواره «جوان موفق»، فرمانده قرارگاه فرهنگی استان، جوانان البرزی را فراخواند

به گزارش به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، در خطبه‌های نماز جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به منظور حضور پرشکوه و بانشاط جوانان استان، در جشنواره «جوان موفق» استان البرز گفت: اینجا اعلام می کنم و فراخوان می کنم، حضور پرشور و پر انگیزه از جوانان دختر و پسر استان که با حضور خودمان بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له دربیانیه گام دوم داشته باشیم. که ان شاء الله در روز ۴ شنبه روز ولادت حضرت علی اکبر حسین علیه السلام با هر آب و هوائی هم که بود ان شاء الله همگی حاضر باشید.

گفتنی است این مراسم فرخنده با عنوان « اجتماع بزرگ جوانان استان البرز» روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور عموم جوانان و شهروندان استان در بلوار بلال کرج برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، هم‌زمان با این مراسم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «جوان موفق» البرز نیز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha