جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ کاروان  پیاده روی بیت با امام زمان(عج) به سمت مسجد مقدس جمکران

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: پیاده روی کاروان قدمی برای ظهور عصر نیمه شعبان با شعار لبیک یا مهدی و مشارکت هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،به برنامه های فرهنگی این مسجد در نیمه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: پنجشنبه هفته جاری غبارروبی مسجد مقدس جمکران را با حضور اصحاب رسانه و هنر خواهیم داشت که  ساعت 17 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیاده روی کاروان قدمی برای ظهور عصر نیمه شعبان با شعار لبیک یا مهدی و مشارکت هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین آبادی افزود: علاوه بر این پیاده روی طلاب خارجی را نیز روز جمعه 30 فروردین ماه در مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نذر قربانی برای امام زمان(عج) نیز امسال برگزار خواهد شد؛ اما تمامی این نذورات به مردم سیل زده اختصاص خواهد یافت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: اکنون 60 میلیون تومان برای این طرح، کمک رسانی شده است و ان شاءالله مبلغ آن، تا روزهای آینده افزایش خوبی خواهد داشت.

وی افزود: بعد از انجام نذر قربانی ، بسته های گوشت به صورت بسته بندی شده با مهر مسجد مقدس جمکران به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام حسین آبادی تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران چشم انداز دوازده ساله دارد و در همین راستا معاونت خدمات زائران راه اندازی شده تا خدمات بهتری به زائران و مجاوران مسجد داده شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha