پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید مدیر و معاونان حوزه علمیه مازندران از مناطق سیل زده استان

مدیر و جمعی از معاونان حوزه علمیه مازندران امروز از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ بازدید و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به مردم این منطقه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز به همراه معاونان تبلیغ و امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ بازدید و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به مردم این منطقه قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در این بازدید با حضور در جمع بسیجیان فعال در این منطقه گفت: حضور اقشار و گروه های مختلف مردمی در کمک به مردم سیل زده این مناطق بسیار ارزشمند است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که در جریان سیل اخیر همه گروه ها و اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند، افزود: اگر همراهی و حضور خودجوش طلاب، روحانیان، بسیجیان و گروه های مردمی نبود این بحران به آسانی به پایان نمی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که سیل اخیر صحنه ای از وحدت و همبستگی اقشار مختلف را به نمایش گذاشت، بیان داشت: خوشبختانه خدمات رسانی به مردم سیل زده مناطق مختلف استان با تلاش همه گروه ها ادامه دارد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به حضور پررنگ روحانیت و طلاب جهادی در کمک رسانی به مردم سیل زده استان اشاره کرد و گفت: پس از پیام مهم مقام معظم رهبری همه گروه های جهادی به صورت خودجوش در میان مردم سیل زده حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه علمیه مازندران در این بازدید ضمن گفت و گو با مردم سیل زده شهرستان سیمرغ با بسیجیان و طلاب جهادی فعال در منطقه نیز دیدار کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha