پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، تلاش‌ جهادگران در مناطق سیل‌زده را تداعی‌گر رشادت رزمندگان دوران جنگ دانست و گفت: این مجاهدت‌ها تداعی‌کننده روحیه ایثار و شجاعت فرزندان انقلاب در مقابل دشمن متجاوز بود که اکنون در قالب ایستادگی در برابر بلایای طبیعی، متجلی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، در جریان بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، به خبرنگار «حوزه» گفت: وظیفه خود دانستیم به عزیزانی که در این جهاد بزرگ و عمل صالح، در خدمت به مردم تلاش ‌می‌کنند، خدا قوت بگوییم و درعین‌حال اطلاعات میدانی و عملیاتی از واقعیت‌های جاری در مناطق سیل‌زده و مشکلات مردم را به دست آوریم.

وی با اشاره به تلاش‌های جهادگران در خدمت‌رسانی به مردم گفت: این مجاهدت‌ها تداعی‌کننده روحیه ایثار و شجاعت فرزندان انقلاب در مقابل دشمن متجاوز بود که اکنون در قالب ایستادگی در برابر بلایای طبیعی، متجلی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، در پایان تصریح کرد: وحدت، همدلی، روحیه جهادی و انقلابی در ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان، در اوج خود وجود دارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha