جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

در مراسم تکریم از «حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی»، ضمن تقدیر از مدیریت موفق ایشان در مرکز امور طلاب و خانواده‌ها، رضا علامه به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید مرکز امور طلاب و خانواده‌ها، ضمن تقدیر از خدمات  حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی ،  رضا علامه به عنوان مدیر این مرکز انتخاب شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین‌ خالق‌پور ، جانشین ریاست جامعةالمصطفی، در این مراسم با تأکید بر این که خدمت به طلاب و سربازان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) توفیقی الهی است، اظهار داشت: براساس روایات اسلامی، اجر و پاداش خدمت به مؤمنین، بیشتر از ثواب حج است.

وی با بیان این که در توازن عمل عبادی و خدمت به جامعه، کفه ترازوی خدمت‌رسانی به مؤمنین سنگین‌تر است، یادآور شد: «یقوم الناس بالقسط»، هدف هر نوع عبادت و عبودیت الهی است؛ قیام برای مشکل‌گشایی اجتماعی، از لوازم نهادینه‌سازی جوهر سبقت در مسیر کسب رضایت الهی است.

جانشین ریاست جامعةالمصطفی با بیان این که واسطه‌گری رزق، انسان را به رنگ الهی آراسته می‌کند، ابراز داشت: خدمت به جامعه با نگاه توحیدی، قوام رنگ توحیدی را در نهان وجودی آدمی بیشتر می‌کند، زیرا توجه به دیگران و خدمت به مخلوقات ذات اقدس الهی، از اهداف درخشان بعثت انبیا به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور در ادامه به ویژگی‌های برجسته شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: سابقه حضور آقای علامه در مرکز امور طلاب و خانواده‌ها و توانمندی ایشان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، از مهم‌ترین دلایل انتصاب وی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی، رئیس پیشین مرکز امور طلاب و خانواده‌ها نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر این که نفس خدمت به طلاب و خانواده‌ها بسیار ارزنده است، اظهار داشت: ارتباط مستقیم با طلاب و خانواده ایشان، موهبتی الهی است و دعای خیر طلاب، بسیار ارزشمندتر از تمام فعالیتی است که برای آنان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در ادامه به برخی از نوآوری‌های مرکز امور طلاب و خانواده‌ها اشاره نمود و یادآور شد: نظام‌مند‌سازی برنامه‌ها و توجه به چارچوب‌های قانونی، از مهم‌ترین اقداماتی به شمار می‌رود که در سالیان اخیر صورت گرفته است.

وی تمرکز بر مهم‌ترین مسائل مورد نیاز طلاب و خانواده‌ها را از اولویت‌های فعالیتی مرکز امور طلاب و خانواده‌ها برشمرد و اذعان داشت: به‌روزرسانی و تنظیم آیین‌نامه ارائه خدمات به طلاب با تمرکز بر پاسخ‌گویی به کف نیازها و جلب رضایت نسبی طلاب و خانواده، از اقدامات صورت‌گرفته است.

رئیس پیشین مرکز امور طلاب و خانواده‌ها تفویظ اختیارات به منظور تسریع در انجام وظایف بر اساس اصول و راهبردها را از سیاست‌های مدیریتی خویش عنوان کرد و ابراز داشت: ایجاد شناسنامه و پایش سلامت طلاب و خانواده‌ها، از فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که همواره مورد توجه این مرکز قرار داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از همکاری تمام المصطفائیان، به ویژه رئیس و معاونان جامعةالمصطفی، برای آقای علامه آرزوی توفیق روزافزون در انجام وظایف نمود.

آقای علامه نیز ضمن تقدیر از حسن انتخاب رئیس جامعةالمصطفی، گفت: اگر دغدغه تنها یکی از طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) التیام یابد، ثمرات بسیاری از نظر مادی و معنوی نصیب خدمت‌رسان خواهد شد.

رئیس جدید مرکز امور طلاب و خانواده‌های المصطفی خدمت‌رسانی به طلاب و محصلان علوم دینی را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: پشتیبانی و راه‌گشایی برای انسان‌هایی که کارهای بزرگی در نشر معارف ناب الهی رقم خواهند زد، از افتخارات بزرگی است که خداوند متعال نصیب المصطفائیان نموده است.

وی با تأکید بر این که مناصب ظاهری و دنیوی اگر در خدمت دین الهی قرار نگیرد، هیچ ارزشی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به طلاب و خانواده‌ها در عین سختی، بسیار مهم و ارزشمند بوده، برخورد مستقیم با طلاب در رفتار و منش آدمی اثرات والایی خواهد داشت.

آقای علامه ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در مرکز امور طلاب و خانواده‌ها، یادآور شد: در زمان مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در این مرکز، تراز جدیدی از مسئولیت را تجربه نموده، با نوع نگاه خاصی از مدیریت آشنا شدم؛ وی این مهم را با هنر و تجربه سی ساله در هم آمیخته، مناعت طبع خاصی در حوزه مدیریت داشت.

رئیس جدید مرکز امور طلاب و خانواده المصطفی، در پایان، همراهی و همکاری با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی را از طلایی‌ترین دوران خدمات خود در جامعةالمصطفی برشمرد و ابراز داشت: بهره‌گیری از مشورت‌ها و نظرات ایشان به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند، بی‌شک در دستور کار مدیران این مجموعه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha