شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوجوان

حوزه/ اولین دوره تعامل با نوجوان از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در چهار جلسه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اولین دوره «تعامل با نوجوان»، آشنایی با خصوصیات روان‌شناختی نوجوانان، شیوه‌های ارتباط گرفتن با نوجوانان، ارتباط با نوجوان نافرمان، ویژه عموم خانم‌ها و آقایان (به‌ویژه والدین، حوزویان، مبلّغان، فرهنگیان و مربیان) از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، استاد حجت الاسلام عبدالوحید داودی، (دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی و مشاور کودک و نوجوان) به ارائه مباحث در این دوره پرداخته و این دوره در چهار جلسه و در روزهای «دوشنبه، دوم اردیبهشت»، «شنبه، هفتم اردیبهشت»، «دوشنبه، نهم اردیبهشت» و «پنج شنبه، دوازدهم اردیبهشت»، از ساعت 16 الی 17:30 برگزار خواهد شد.

این دوره با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برگزار شده و هزینه دوره چهار جلسه‌ای، 40 هزار تومان (با بیش از 70 درصد تخفیف نسبت به مراکز مشابه) می باشد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره با معرفی و ثبت‌نام قطعی هر نفر از سوی آنان، از حق تخفیف ده درصدی برخوردار بوده و خط ارتباطی برای تماس تلفنی یا پیام‌رسان مجازی، شماره موبایل 09195411477 و آیدی @msh2976 در فضای مجازی می باشد.

علاقمندان می توانند کانال گروه روان‌شناسی و مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را در پیام رسان های سروش: sapp.ir/mmp_psy و ایتا: eitaa.com/mmp_psy دنبال نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha