پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با بیان این که سپاه خدمات ارزشمندی در چهل سال اخیر به کشورمان و همچنین ملت های مظلوم منطقه ارائه کرده است، گفت: شکست نقشه های شوم آمریکا در برابر استراتژی قدرتمند سپاه موجب بروز چنین واکنشی از سوی مقامات آمریکایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بر ضرورت استفاده مناسب معنوی از فضیلت های این ماه با عظمت تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این سفارش های بسیاری در خصوص بهره گیری معنوی از این ماه پرفیض شده است، افزود: ماه شعبان فرصت مغتنمی برای ساخت درون به منظور ورود به ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که وجود میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت یکی از ویژگی های این ماه پرفیض است، خاطرنشان کرد: باید همان طور که در غم و شادی اهل بیت(ع) را همراهی می کنیم در عمل نیز پیرو سیره عملی آن بزرگواران باشیم.

امام جمعه محمود آباد همچنین با بیان این که اهل بیت(ع) مسیر سعادت و تعالی بشر را معین و مشخص کرده اند، افزود: به طور حتم عمل به سیره اهل بیت(ع) موجب سعادت و رستگاری بشریت خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه جامعه اسلامی علیرغم همه شعارهایی که می دهند در عمل از معارف اهل بیت(ع) فاصله گرفته اند، گفت: انحراف از مسیر اهل بیت(ع) خسارت های سنگینی را در پی خواهد داشت که غیر قابل جبران است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که یکی از مهم ترین دلایل مشکلات و معضلات امروز جوامع اسلامی را فاصله گرفتن از سیره اهل بیت(ع) و دستورات الهی دانست و خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) همواره خیرخواه امت خود بوده اند و همواره بهترین مسیر را برای حرکت امت اسلامی پیشنهاد داده اند، اما متأسفانه ملت های مسلمان در عمل به دستورات اهل بیت(ع) سستی به خرج می دهند.

امام جمعه محمود آباد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار ترویج سیره اهل بیت(ع) در جهان معرفی کرد و گفت: امروز ملت ایران در سایه توجهات اهل بیت(ع) به ملتی با عزت و مقتدر در جهان تبدیل شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، گفت: این اقدام آمریکایی ها موجب محبوبیت بیشتر سپاه در نزد ملت ایران شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سپاه خدمات ارزشمندی در چهل سال اخیر به کشورمان و همچنین ملت های مظلوم منطقه ارائه کرده است، بیان داشت: شکست نقشه های شوم آمریکا در برابر استراتژی قدرتمند سپاه موجب بروز چنین واکنشی از سوی مقامات آمریکایی شده است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که آمریکایی ها نمی توانند با این گونه اقدامات خود موجب تضعیف سپاه شوند، تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی قدرتمند همچنان در عرصه های مختلف مشغول خدمت است.

وی با بیان این که آمریکایی ها با این اقدام بار دیگر چهره واقعی خود را به دنیا نشان دادند، افزود: این اقدام آمریکایی ها به طور حتم سرپوش گذاشتن بر اقدامات جنایت کارانه و تروریستی آنها در منطقه و سایر نقاط جهان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha