جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 488399
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
میثاق

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره میثاق طلبگی دو برای ۱۳۰ طلبه حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،در خرم آباد با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی ۲ با هدف ارزیابی و پالایش اصول اخلاقی و تهذیبی برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه برگزار خواهد شد، گفت: 130 طلبه پایه اول به مدت سه روز در این دوره شرکت خواهند کرد .

وی با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی در یکی از مدارس خرم آباد برگزار خواهد شد، بیان داشت: زمان دقیق برگزاری این دوره متعاقبا اعلام خواهد شد .

وی هدف از برگزاری این دوره را شناخت طلاب نسبت به نظام آموزشی، امتیازات و باید و نبایدهای حوزه و اصول و اخلاق طلبگی برشمرد و گفت: دوره میثاق طلبگی فرصتی برای طلاب پایه اول است تا با شناخت و انگیزه وارد حوزه علمیه شوند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان دوره میثاق طلبگی 2 به منظور ارزیابی مجدد طلایی که در زمان ورود به حوزه ارزیابی اولیه شده اند برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان از برگزاری کلاس ها و جلسات درس اخلاق در حوزه علمیه لرستان برای طلاب خبر داد و یادآور شد: جلسات اخلاق با حضور اساتید داخل حوزه استان و اساتید اعزامی تا پایان سال تحصیلی برای طلاب برگزار خواهد شد .  

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha