جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عسکری موسی کرومان مدیر مدارس اهل بیت (علیهم السلام) در کشور لیبریا در غرب آفریقا

حوزه/ شیخ عسکری موسی کرومان مدیر مدارس اهل بیت (علیهم السلام) در کشور لیبریا در غرب آفریقا گفت: زمانی که به کربلا رسیدم و دیدم که حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در آن قرار دارد، گفتم خداوند به حق، هدیه ای به ما و تمامی آزادگان جهان عطا فرموده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عسکری موسی کرومان مدیر مدارس اهل بیت (علیهم السلام) در کشور لیبریا در غرب آفریقا از شخصیت هایی است که در پانزدهمین جشنواره فرهنگی جهانی "بهار شهادت" در حرم امام حسین (ع) شرکت کرده است.

وی از حضور در این جشنواره ابراز خوشبختی کرد و گفت: زمانی که به کربلا رسیدم و دیدم که حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در آن قرار دارد، گفتم خداوند به حق، هدیه ای به ما و تمامی آزادگان جهان عطا فرموده است؛ چرا که امام حسین(ع) مشعل و چراغ راهنمای آزادگان است و ما از حضور در این مکان مقدس بسیار افتخار می کنیم و از کسانی که این جشنواره را برگزار کرده اند، تشکر و قدردانی می نماییم.

وی افزود: از پیام هایی که این جشنواره به سرتاسر جهان رسانده، این است که پیروان اهل بیت (ع)، پیروان دین حق هستند.

شیخ کرومان در خصوص جلسات پژوهشی گفت: از جلسات پژوهشی که در کنار فعالیت های جشنواره بهار شهادت برگزار شد، بسیار بهره بردیم و این جلسات از نظر علمی و اطلاعاتی بسیار ارزشمند و بافایده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha