پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست اساتید اخلاق در خانه اخلاق پژوهان جوان

حوزه/ مدیر خانه اخلاق پژوهان جوان از برگزاری ۶۰ کارگاه فلسفه اخلاق از سوی خانه اخلاق پژوهان جوان طی سال های اخیر خبر داد.

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با بیان این که خانه اخلاق پژوهان جوان از سال 94 به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: مجموعه عزیزانی که با ما همکاری دارند ، بیست نفر هستند اما مخاطب ما به شکل عمومی ، طلاب ، دانشجویان و اساتید حوزه اخلاق نظری هستند و ما در این رابطه نیز برای شرکت در جلسات کلاسی و یا کارگاه ها، محدودیت سنی و تحصیلاتی قرار نداده ایم و شرکت در برنامه های ما آزاد است.

وی افزود: از سال 94 تا اواخر سال گذشته در مجموع بیش از 60 کارگاه فلسفه اخلاق با حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه در عرصه اخلاق در خانه اخلاق پژوهان جوان برگزار شد که با استقبال خوب علاقه مندان و اخلاق پژوهان نیز همراه بود.

مدیر خانه اخلاق پژوهان جوان با بیان این که در سال های اخیر بر اساس یک سنت حسنه ، جلسه دیدار نوروزی اساتید و دانشجویان و طلاب در فضایی صمیمانه در فروردین ماه برگزار می شود، گفت: از جمله موضوعات مهم کارگاه ها و کلاس های ما می توان به اخلاق پژوهی و حوزه اخلاق نظری ، فلسفه اخلاق و نیز فقه اخلاق اشاره کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha