چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آزادی خواه

حوزه/ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت گسترده و یکپارچه مردم و مسئولان از سپاه به صحنه درخشانی از اتحاد ملی در روزهای اخیر تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت اقدام گستاخانه رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمن، این اقدام آمریکا بیش از پیش زمینه ساز وحدت و انسجام ملی در حمایت از یکی از ریشه دارترین نهادهای مردمی و انقلابی کشور شد.

وی افزود: پوشیدن لباس سپاهی و شعار مرگ بر آمریکا از سوی نمایندگان مجلس از فراکسیون های مختلف نشان داد که سپاه دارای چه جایگاه مهم ملی و فراملی است؛ ضمن آن که حمایت گسترده علما و ائمه جمعه، مسئولان دولت، نخبگان و چهره ها و به خصوص آحاد مردم انقلابی یکی از درخشان ترین سرفصل های اتحاد ملی را به نمایش گذاشت.

این نماینده مجلس با اشاره به حماقت آمیز بودن اقدام گستاخانه ترامپ در این مساله گفت: بی شک چنین اقدام های احمقانه و در عین حال خصمانه دشمن موجب تحکیم وفاق و همدلی بیشتر در کشور و افزایش نفرت عمومی نسبت به آمریکا شده و می شود.

وی با اشاره به حماسه و رشادت سپاه در مقابله با تروریسم در منطقه و دفاع از حقوق ملت ایران و مظلومان جهان ابراز داشت: در عراق و سوریه این سپاه پاسداران بود که جانانه در مقابل داعش و دیگر گروه های تروریستی و تکفیری ایستادگی کرد و با نثار جان جوانان خویش امنیت را به بسیاری از کشورها هدیه نمود و حال آن که آمریکا و کشورهای غربی خود در خفا و پنهان ، بزرگترین حامی تروریسم بوده اند و هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha